Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2007

ΕΝΑ ΤΕΡΑΑΑΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ



Για ένα πράγμα είμαι σίγουρη : Η φιλία είναι ισχυρός δεσμός. Και χωράει πολλή αγάπη μέσα της. Όλα μπορούν να αλλάξουν , όλες οι σχέσεις μπορεί να τελειώσουν .Η φιλία όμως παραμένει. Ακόμα και αν καμουφλαριστεί για λίγο καιρό (και για πολύ καιρό και για πάντα ακόμη) και ονομαστεί έρωτας. Ακόμη και τότε υπάρχει. Και είναι πάντα το ίδιο ισχυρή. Τόσο που σε κάνει να νιώθεις ότι είσαι πιο πολύ φίλος με τον άνθρωπο σου παρά ζευγάρι… Γιατί η φιλία είναι παντοτινή… Και είναι τόσο ευγενικό συναίσθημα που μπορεί να συνυπάρχει με πολλά άλλα…

Πριν από πολύ καιρό ένας φίλος (ο ίδιος ο ανήσυχος παλαιότερου post), μου είχε πει μια κουβέντα που με ταρακούνησε πολύ. Ήταν μια εποχή που με είχε συνεπάρει η χαρά της καινούριας μου δουλειάς και μιλούσα παντού και με όλους για το αντικείμενο εργασίας μου. Κάποια στιγμή λοιπόν αυτός ο φίλος μου είπε το εξής : « Το κακό με εσένα είναι ότι δεν περιμένεις να πάρεις feedback από τους άλλους. Δεν επεξεργάζεσαι αν ακούν ή αν καταλαβαίνουν αυτά που λες ». Εγώ τον κοιτούσα σαν στήλη άλατος. Τι να απαντήσω… (Δίκιο είχε άλλωστε) «Σιγά μην καταλαβαίνει η γυναίκα 50 χρονών τι εννοείς εσύ όταν λες το τάδε… » Έτσι μου είχε πει εκείνο το απόγευμα…

Και πραγματικά μου κίνησε την περιέργεια να δω αν όντως ισχύει. Από εκείνη τη στιγμή και μετά, προσπαθούσα να δω αντιδράσεις των άλλων όταν μιλούσα για τη δουλειά μου, και σιγά – σιγά το μετέφερα σε όλες μου τις συζητήσεις. Όντως δεν παρατηρούσα παλιότερα τι λαμβάνει ο κόσμος. Γιατί τελικά κατάλαβα ότι το πρόβλημα επικοινωνίας που είχα με τον υπόλοιπο κόσμο ήταν υπαρκτό αλλά διορθώσιμο. Έτσι άρχισα να βοηθάω το συνομιλητή μου να μπει στο θέμα και να ακολουθήσει τη συζήτηση. Στις περισσότερες περιπτώσεις το κατάφερα.(!)

Πρόσφατα ανακάλυψα την αξία στις συμβουλές που μου έδινε (ο ίδιος άνθρωπος), και στον τρόπο με τον οποίο με στήριζε – λίγο ανορθόδοξος οφείλω να ομολογήσω , αφού είχε τύχει να πάρω τηλέφωνο κλαίγοντας για να πω τα παράπονά μου για τη δουλειά και είχε απαντήσει ως εξής : « Δεν έχεις δικαιώματα εσύ. Είσαι πιο νιούδι και απ’ τα νιούδια. Θα έπρεπε να ευχαριστείς που βρίσκεσαι εκεί, όχι να κλαις κιόλας…!!!»!!!

Όμως τώρα πια βλέπω την αξία όλων αυτών.

Με βοήθησες πολύ και σ’ ευχαριστώ. Σ ‘ευχαριστώ γιατί ακόμα και αν τις περισσότερες φορές νιώθω ότι με στήνεις στον τοίχο και με πυροβολείς, χωρίς να μου δώσεις δικαίωμα υπεράσπισης του εαυτού μου, τελικά αποδεικνύεται ότι το κάνεις για το καλό μου. Και είναι η ωραιότερη μορφή έκφρασης αγάπης που έχω δει… Γιατί δεν έχει τίποτα το πρόστυχο τίποτα το προκλητικό… Γιατί είναι για πέρα για πέρα αληθινό…
Γιατί είσαι εσύ.


Mην αναρωτηθείς τι με έπιασε πάλι… Ξέρεις, ψυχολογία είναι αυτή…

25 σχόλια:

  1. Σημαντικό αυτό το τελευταίο. Σ'ευχαριστώ γιατί είσαι εσύ.
    Πόσο δύσκολα λέγεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φιλος ειναι αυτος στον οποιον μπορεις να εισαι ο εαυτος σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ kitsosmitsos
    Μόνο έτσι νομίζω ότι αξίζει να πεις ευχαριστώ...

    @ suspect
    Συμφωνώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λίγοι τέτοιοι άνθρωποι άνθρωποι αντιστοιχούν στον κάθε ένα από εμάς...(όπως και εμείς σε άλλους ίσως)...δεν τους αφήνουμε!!!Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γενναιότητα ψυχής δείχνει το "ευχαριστώ" σου και ευγενικό συναίσθημα.
    να είσαι καλά
    καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα!!

    Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας...

    Καλώς ήρθατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είσαι πόλυ τυχερή που έχεις εναν τέτοι ο άνθρωπο δίπλα σου μα πάρα πολύ τυχερή


    γλυκό φιλί σου στέλνω παρέα με τη καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ειναι η δευτερη φορα που βλεπω γραμμενο το "ευχαριστω" αυτη τη βδομαδα, χαιρομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όταν έχεις τέτοιους φίλους είσαι τυχερός/η στη ζωή.

    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ artou
    Αν και όταν μου τα ΄χώνουν δεν νιώθω και πολυ τυχερή, μετά καταλαβαίνω...

    @ purple
    Με μένα εδώ θα βαρεθείς να το βλέπεις...

    @ trelofantasmeni

    Εκεί έχουμε καταντήσει. Να θεωρούμε τύχη τη φιλία...
    Κρίμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εχει και αυτό τη γλύκα του σκορπίνα είσαι ξέρεις από τσιμπήματα άλλωστε

    Άσε που όλα αυτά τα ξεχνάς όταν έχεις την ανάγκη του και αυτός τρέχει κοντά σου με χαρτομάντιλα-μπουκάλια κρασι-και πακέτα τσιγάρα απλά και μόνο για να σε ακούσει ακόμα μια φορά να συζητας το ίδιο θέμα


    τυχερή σου λεω είσαι άκουσε με
    δεν το εχω και το ζηλεύω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δηλαδή αυτό που λένε ότι ο χρόνος παρασέρνει τα πάντα, ακόμα και τις φιλίες, είναι μύθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ artou

    Mporei na mhn trexei me krasi kai na moy kapnizei ta tsigara...Alla kai ayto m'aresei!Giati einai PANTA EDW...

    xaxaxa

    Mallon egw trexw opoudhpote me krasia xaromantila - moromantila - kouuutes tsigara kai oti allo xreiastei otan me xreiazontai aytoi pou agapaw kai m'agapoun...
    Eimai ayto pou lene YPERPROSTATEFTIKH!!

    @ stefanos
    Einai o,ti niwthw

    @ efialths
    Den paizei ayto! H filia einai san to krasi...Oso palionei ginetai kalyterh...

    Sorry gia to greenglish alla exoyn kanei eisvoloi oi typoi ths texnikhs yposthrixhs toy grafeiou kai sas apantw met'empodiwn...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. dilono parousia kai tin kalimera mou elpizodas na kano kaliteri tin diki sou
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τους φίλους τους διαλέγουμε...που λέει και το τραγούδι. Πολύ σημαντικά αυτά που νιώθεις, ακόμη πιο σημαντικά που τα δείχνεις και τα λες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τον φιλο τον διαλεγω και με διαλεγει αληθεια ειναι αυτο..

    ποσο χαιρομαι που εχω φιλους ... να διαλεγα ετσι και τους γκομενους ευτυχισμενη θα ημουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑΤΙ ¨ΣΑΙ ΣΥ!!!!
    Ακριβές, πολύτιμες, ανεκτίμητες, μεγάλες και σπουδαίες κουβέντες..

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όταν είσαι πραγματικός φίλος η κριτική είναι αληθινή, όσο και να ακούγεται "κάπως" την ώρα που την ακούς.

    Δεν το συναντάς ευκολα σήμερα αυτό.

    Τις περισσότερες φορές τα άτομα θέλουν κάποιον δίπλα τους να τους ανεβάζει με ψευτόλογα.

    "...Σε ευχαριστώ γιατί είσαι εσύ..."

    Αυτό ακριβώς πρέπει να έχουμε σαν "οδηγό" στις φιλίες.

    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. σημαντικο πραγμα η φιλια..



    ασχετο αλλα τι δουλεια κανεις?υποψιαζομαι οτι κανουμε την ιδια!στειλε μου μαιλ στο lolitavoulgari@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα σε όλους!

    @ kitsosmitsos
    + @ skouliki

    Τους φίλους δεν τους διαλέγουμε πάντα...Με την έννοια ότι μερικές φορές απλά μπαίνουν στη ζωή μας επειδή εκείνοι θέλουν και επιμένουν στο να μείνουν...
    Αυτό γίνεται και με τους γκόμενους...Αλλά μάλλον κάτι κάνουμε λάθος εμείς σκουλικάκι μου!

    @ φύρδην - μίγδην

    Ευχαριστώ... όμως αν αφήσουμε τον εαυτό μας ελεύθερο, όλοι θα νιώσουμε την αναγκη να πούμε σε κάποιον ευχαριστώ που είσαι εσύ..

    @ matrix

    Καλημέρα Αγόρι!
    Ας βάλουμε ό,τι να 'ναι σαν αρχή μας αρκεί να δημιουργούμε φιλίες που αξίζουν...Μόνο αν αποδεχτείς τον άλλο ΑΚΡΙΒΩΣ όπως είναι, μπορείς να κάνεις αληθινές φιλίες...

    @ λολίτα

    Καλημερούδια κορίτσι...Αν βρίσκεσαι και εσύ στον ίδιο χώρο, τότε μπορείς να καταλάβεις γιατί εκτιμώ τη φιλία τόσο πολύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πέρασα να πω μια καλησπέρα και να σου στείλω δυο γλυκά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μηπως δινουμε παραπανω αερα ...

    κατσε να βγαλω το φλιτ να ψεκασω μπας και

    καλησπεραααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ artou
    Καλησπέρα και σε σένα!

    @ skouliki
    Τι έπαθες σκουλικάκι μου???Ποιός πήρε αέρα??Να του τον κόψουμε...
    χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!