Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2007

Το τραγουδάκι που ακούμε...

Αν υπάρχει Αγάπη για μένα είναι αυτό!
(και μεταφρασμένο για όσους δεν κατέχουν...)

Number One Crush - Garbage


I would die for you (θα πέθαινα για σένα)
I would die for you (θα πέθαινα για σένα)
I've been dying just to feel you by my side (Πεθαίνω να σε νιώσω δίπλα μου)
To know that you're mine
(Να ξέρω ότι είσαι δικός μου)


I will cry for you (Θα κλάψω για σένα)
I will cry for you (Θα κλάψω για σένα)
I will wash away your pain with all my tears (Θα ξεπλύνω τον πόνο σου με τα δάκρυά μου)
And drown your fear (Και θα πνίξω το φόβο σου)


I will pray for you (Θα προσευχηθώ για σένα)
I will pray for you (Θα προσευχηθώ για σένα)
I will sell my soul for something pure and true (Θα πουλήσω την ψυχή μου για κάτι αγνό και αληθινό)
Someone like you (Κάποιον σαν εσένα)


See your face every place that I walk in (Βλεπω το πρόσωπό σου όπου πηγαίνω)
Hear your voice every time that I'm talking (Ακούω τη φωνή σου κάθε φορά που μιλάω)
You will believe in me (Θα πιστέψεις σε μένα)
And I will never be ignored (Και δεν θα αγνοηθώ ποτέ)



I will burn for you (Θα κάψω για σένα)
Feel pain for you (Θα νιώσω πόνο για σένα)
I will twist the knife and bleed my aching heart (Θα στρίψω το μαχαίρι και θα ματώσω την πονεμένη μου καρδιά)
And tear it apart (Και θα την σκίσω)


I will lie for you (Θα πω ψέμματα για χάρη σου)
Beg and steal for you (Θα ικετέψω και θα κλέψω για χάρη σου)
I will crawl on hands and knees until you see (Θα συρθώ με χέρια και γόνατα μέχρι να δεις)
You're just like me (Είσαι ακριβώς όπως εγω)

Violate all the love that I'm missing (Παραβιάζω όλη την αγάπη που μου λείπει)
Throw away all the pain that I'm living (Πετάω μακριά τον πόνο που ζώ)
You will believe in me (Θα πιστέψεις σε μένα)
And I can never be ignored
( Και δεν θα αγνοηθώ ποτέ)


I would die for you (Θα πέθαινα για σένα)
I would kill for you (Θα σκότωνα για σένα)
I will steal for you (Θα κλέψω για σένα)
I'd do time for you
I will wait for you
(Θα περιμένω για χάρη σου)
I'd make room for you (Θα έκανα χώρο για σένα)
I'd sail ships for you (Θα ταξίδευα πλοία για σένα)
To be close to you (Για να είμαι κοντά σου)
To be part of you (Για να είμαι κομμάτι σου)
Cause I believe in you (Επειδή πιστεύω σε σένα)
I believe in you (Πιστεύω σε σένα)
I would die for you (Θα πέθαινα για σένα)

17 σχόλια:

  1. Πολύ αίμα βρε σκορπίνα...αν θες να πονάς, αγάπα, αλλά όχι και έτσι...Επίσης προτείνω Bryan Adams "When you love someone"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σκορπινα μου,

    Εγω μαλλον θα επελεγα ενα οχι και τοσο γνωστο τραγουδι του Φαμελου τραγουδισμενο απο το Νικο Ζιωγαλα και συγκεκριμενα τη "Μαυρη αγαπη"

    Ενα τραγουδι ενορχηστρωμενο στους μουσικες φορμες της Ηπειρου με ροκ προσεγγιση! Αυτο μου ηρθε πρωτο στο μυαλο! Στη διαθεση σου αν το θες!

    Μετα τιμης ,

    Πυγμαλιων.


    ΜΑΥΡΗ ΑΓΑΠΗ



    Στην πέτρα ο χάρος κάθεται και ψιλοτραγουδάει

    βάζει στο μάτι τις καρδιές και κακομελετάει

    εϊ γοργά κίνησε να τις πάρει



    Τη μια τη σέρνει στους γκρεμούς

    την άλλη στο λιοντάρι

    την τρίτη την πιο δύσμοιρη στη μαύρη αγάπη τάζει

    εϊ βαριά στη μαύρη αγάπη τάζει



    Έρχεται μες τον ύπνο μου γλυκά και μ' αγκαλιάζει

    και στην καμμένη μου καρδιά ένα σταυρό χαράζει

    εϊ στην καρδιά ένα σταυρό χαράζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ thanasis

    Έτσι είναι η αγάπη...
    Love hurts some times when you do it right..Don't be afraid of a little bit of pain, pleasure is on the other side...Έτσι λέει και ο αγαπητός John Legend...
    Πολύ κομματάρα του Bryan...

    @ πυγμαλίων

    Δεν το γνωρίζω το κομμάτι που μου γράφεις, αλλά οι στίχοι του μ'αρέσουν πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επίσης ένα καλό τραγούδι είναι και το (I Just) Died in your Arms tonight, φοβερό τραγούδι, την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πωωω...Κλασσικό κομμάτι...Το θυμάμαι απ'όταν ήμουν μικρή...
    Ωραία ξεκινήσαμε...
    Άλλες προτάσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kλασικές γυναικείες υπερβολές..:)-Για κανέναν και καμία δεν θα πρόδωνα τις αξίες μου..
    Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΠΡAΓΜΑ..ΔΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΛΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ..ΟΥΤΕ ΜΕ ΚΛΕΨΙΕΣ ΟΥΤΕ ΜΕ ΦΟΝΟΥΣ..ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ γλυκειά μου σορπίνα προσπαθώ αν ξεφύγω από όλα αυτά εδω και καιρό και έρχεσαι εσυ πρωι πρωι και με κανεις κομμάτια

    Παντως συμφωνώ μαζι σου
    ένταση και πάθος είναι ο έρωτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Νίκος

    Η αγάπη μόνο απλή δεν είναι...
    Οι μεγαλύτερες ακρότητες έχουν γίνει στο όνομα της αγάπης...Η αγάπη θέλει πάθος, ένταση...Δεν χωράει τη μετριότητα...
    Καλημέρες!

    @ artou

    Δεν είναι λύση να ξεφύγεις...Η λύση είναι να το αφήσεις να φύγει από μόνο του...Βεβιασμένα δεν γίνεται τίποτα...Αλλο πράγμα η αγάπη, άλλο ο έρωτας. Ναι μεν μπορούν να συνυπάρχουν αλλά είναι διαφορετικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ναι συμφωνά αλλά όταν δεν φεύγει από μόνο του και σε ταλαιπωρεί κάτι πρέπει να κάνεις εσυ να το διώξεις γιατί απλά ετσι πρέπει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ artou

    Σωστήηηηηηηηηηηηηηηηηηη...
    Πολύ ωραία σε βρίσκω....
    Αλλά θέλει τρελλή προσπάθεια αυτό...
    Καλό κουράγιο λοιπόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τραγουδια

    εισαι γιουχου ειμαι γιουπι
    ελα φυγε μεινε λιγο
    ποσο λιγο αλλο μισο

    κτ κτλ αλλα αυτα ειναι της εποχης μου τραγουδια απο οταν ζουσα στον κρονο χιιχχιιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α ρε τρελοσκούλικο...
    Άφησες πάλι το στίγμα σου...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. όλα σε αυτή τη ζωή θέλουν τρρρρρέλα ένταση υπερβολή πάθος και προσπάθεια

    αγάπα αγάπα με όλη σου τη ψυχή όλο το κόσμο κάνει καλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ purple

    Ποιός ερωτεύτηκε???

    @ artou

    Έτσι πιστεύω και εγώ...Ό,τι κάνεις να το κάνεις με πάθος... Μετριότητες δεν γουστάρω...
    Ή σε λατρεύω ή μου είσαι αδιάφορος...
    Πάντως έτσι και έτσι δεν παίζει...
    Η είμαστε μαζί ή είμαστε χώρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!