Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2007

Ο βυθός...

Τριγυρίζοντας στις μουσικές γωνιές του υπολογιστή μου, έπεσα πάνω σ'αυτό το τραγούδι, που είχα να το ακούσω καιρό... Αν υπάρχει τραγούδι να με εκφράζει τη στιγμή που γράφω αυτές τις γραμμές , τότε σίγουρα είναι αυτό...

Το μοιράζομαι λοιπόν μαζί σας...

Ο βυθός - Χάρις Αλεξίου

Πέρασαν μέρες χωρίς να στο πώ,
το σ'αγαπώ, δυο μόνο λέξεις.
Αγάπη μου πώς να μ'αντέξεις,
που 'μαι παράξενο παιδί, σκοτεινο.

Πέρασαν μέρες χωρίς να σε δω,
και αν σε πεθύμησα δεν ξέρεις.
Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις,
σου το'χα πει ένα πρωί, βροχερό...

Θα σβήσω το φώς κι όσα δεν σου χω χαρίσει,
σ'ένα χάδι θα σου τα δώσω.
Κι ύστερα πάλι θα σε προδώσω,
μες του μυαλού μου τον μαύρο βυθό.
Θα κλάψεις ξανά που μόνος θα μείνεις,
κι εγώ πιο μόνη και από μένα,
μες σε δωμάτια κλεισμένα,
το πρόσωπό σου θα ονειρευτώ.
Γιατί μες το όνειρο μόνο ζω...

Στα σοβαρά μην με παίρνεις,
ειν'το μυαλό μου θωλό,
Είναι και ο κόσμος μου, αστείος.
Κι όταν με βαρεθείς τελείως,
ψάξε αλλού να με βρείς, όπως με θές.

Κι εγώ που αγάπησα πάλι την ιδέα σου μόνο,
και κάποιο στίχο που σου μοιάζει.
Κοιτάζω έξω και χαράζει,
Έγινε τ'αύριο πάλι χθες...
Θα σβήσω το φώς κι όσα δεν σου χω χαρίσει,
'ένα χάδι θα σου τα δώσω,
Κι ύστερα πάλι, θα σε προδώσω,
μες του μυαλού μου τον μαύρο βυθό.

Θα κλάψεις ξανά, που μόνος θα μείνεις,
κι εγώ πιο μόνη και από μένα,
μες σε δωμάτια κλεισμένα,
το πρόσωπό σου θα ονειρευτώ.
Γιατί μες το όνειρο μόνο ζω...

67 σχόλια:

  1. Λατρεύω την Αλεξίου αλλά δεν είχα ακούσει ποτέ το συγκεκριμένο κομμάτι.. Πάω να το βρω άμεσα!!!

    Ευχαριστώ.. Απλά υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αουτς...πονεσε!


    τελικα εισαι σκορπινα ε?


    Φιλια πονεμενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαίνεται από χιλιόμετρα ότι βρισκόσαστε σε περίδο έντονων συναισθηματικών συγκινήσεων αγαπητή μου σκορπίνα. Καταπληκτικό κομμάτι, πλην όμως άκρως μελαγχολικό. Αλλά φαντάζομαι ότι εκφράζει απόλυτα την φάση στην οποία βρίσκεστε τώρα. Τι να πω, υπομονή! Αν και ακόμα κι αυτή η μελαγχολία έχει τα καλά της, έχει μια γλύκα στο βάθος, αν με καταλαβαίνετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στα σοβαρά μην με παίρνεις,
    ειν'το μυαλό μου θωλό,
    Είναι και ο κόσμος μου, αστείος.



    εγω διαλέγω αυτό νομίζω με χαρακτηρίζει απόλυτα αυτή τη στιγμή


    καλημέρα κάρμα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ξανθιά

    Καλημέρα, καλωσήρθες!
    Χαίρομαι που σ'άρεσε...

    @legally blonde

    Καλωσήρθες και εσύ...Τι έγινε?Γεμίσαμε ξανθιές εδω???
    Είμαι σκορπίνα full...
    Ευχαριστώ για τα φιλιά..Φιλιά και σε σένα.

    @δ.τζ.

    Καλημέρα αγαπητέ..
    Και η μελαγχολία είναι μέσα στη ζωή...Μ'αρέσει που περνάω διάφορες φάσεις...

    @artou

    Καλημέρα και σε σένα κάρμα μου πονεμένο...

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ωραίο ...και "γεμάτοι" στίχοι

    μου το αφιερώνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ βλαμμένος

    Καλωσήρθες!!!

    Αν σ'αρέσει τόσο το κομμάτι να στο αφιερώσουμε ομαδικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οκ λοιπόν,
    Θα διοργανώσουμε μια βραδιά να μαζευτούμε όλοι οι bloggers στην πλατεία συνάγματος και να στο τραγουδήσουμε!!!
    Οκ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. xaxaxaxa...

    Κάπου πιο διακριτικά γίνεται???...αν σας είναι ευκολο δλδ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ βλαμμένος

    Που θα πρότινες??Να το οργανώσουμε βρε παιδί μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. με βάζεις και σκεφτομαι και δεν έχω και ταλέντο μην νομιζεις...μπορείτε επίσης να το γράψετε και σε ΤΣΕ ΝΤΕ (CD) και να μου το στείλετε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχ!Μα τι λες τώρα...
    Το live έχει αξία...
    Που θες να πάμε??
    Το υπόγειο του Μετρό σου κάνει???
    Μπορούμε να πάμε να κρυφτούμε εκεί που παρκάρουν τα βαγόνια...
    Δεν θα μας δει κανείς.Μόνο θα μας ακούσει..
    Εεεεε?Τι λες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. όχι δεν μου αρέσει έχει σκοτάδια εκεί....πάμε στο σε κανά βουνό..στο Γαλάτσι...να μην φαινόμαστε και το τραγούδι να ακουστεί σε όλη την Αθήνα!!

    ε?..παραδέχεσαι?..για βλαμμένος δεν τα πάω και άσχημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μια χαρά σε βρίσκω...
    Κατά το γνωστό ρητό :

    Η τρέλλα πάει στα βουνά...

    Όρισε ημερομηνία και το κανονίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μα εγώ δεν ειμαι τρελός...βλαμμένος είμαι...
    .
    .
    .
    .
    και δεν είμαι και καθόλου καλός με της ημερομηνίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αν και παντα με εθελγαν οι δευτερες ερμηνειες στη συγκεκριμενη δε βρισκω οσα με εκαναν στην πρωτοτυπη απο τον Αλκινοο να την λατρεψω!

    Συνεχισε ομως ετσι να μας προσφερεις τα τραγουδια που σε εκφραζουν κι ετσι σιγα σιγα θα αρχισω να σε αποκωδικοποιω!

    Οσο εσυ επιθυμεις βεβαιως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Πυγμαλίων

    ΧΑΧΑΧΑ!
    Δεν μπορείς να με αποκωδικοποιήσεις αγαπητέ...
    Είναι πολύ περίπλοκο το σύμπλεγμα "ΣΚΟΡΠΙΝΑ"...

    Αν έχεις χρόνο για χάσιμο πάντως try it!

    ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ βλαμμένος

    Ποιός είπε ότι είσαι τρελλος?
    Εμείς οι υπόλοιποι που θα κάνουμε την prive συναυλία είμαστε...
    Άσε τις ημερομηνίες για μας...
    χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. να μου το πείτε όμως να βάλω υπενθύμιση...μην το κάνετε κάνετε συναυλία για μένα χωρίς εμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΟΚ!θα το κανονίσουμε και θα σε ενημερώσουμε...
    Αν και εγώ λέω πρώτα να σε παρακολουθήσουμε για να σου κάνουμε έκπληξη...
    Καλύτερο θα είναι έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. και απο που θα με καταλάβετε να με ακολουθήσετε...γιατί εγω θα σας καταλαβω..δεν θα ειναι και πολλοι τριγυρω που θα τραγουδανε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρες!

    @βλαμμένος
    Καταρχήν, δεν θα πηγαίνουμε όλοι μαζί μπουλούκι, και δεν θα τραγουδάμε!θα βάλουμε κάποιον undercover να σε παρακολουθήσει...Για χαζούς μας πέρασες?Είπαμε τρελλοί ναι όχι και χαζοί!

    @εφιάλτης

    Με λένε σκορπίνα και είμαι καλά. χχαχαχαχα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. μπορω να διαλέξω τον undercover που θα με παρακολουθεί εγω????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αλοίμονο αν μπορούσες να τον διαλέξεις!!!
    Τι σοϊ undercover θα ήταν τότε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ελα μωρε μεταξυ μας τωρα...μια παρεα ειμαστε.....θες να εισαι εσυ ο undercover???!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΜΠΑΑΑΑ
    Εγώ σαν ξανθιά κάνω μπάμ...Δεν μπορώ να είμαι εγώ ο udercover...Σορρυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλημέραααααααααα είναι κανείς εδω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εγώ Αυτή και τα Μυστήρια!!!


    επειδη είσαι ξανθιά σε θέλω και εγώ..επειδη δεν θα είσαι και αετός (λόγω μαλλιού) θα μπορώ να ξεφύγω ευκολα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @artou

    Καλημέρα κάρμα!!!Εγώ είμαι εδώ αλλά μπαινοβγαίνω λόγω δουλειάς....
    Κάτσε τώρα γιατί έχω να ρίξω ένα βρισίδι στον αποκάτω....

    @βλαμμενος

    ΧΑΧΑΧΑΧΑ!
    ΘΕΣ ΝΑ ΑΓΡΙΕΨΩ???
    ΔΕΝ ΚΑΤΆΛΑΒΑ!!!
    ΕΙΜΑΙ ΞΥΠΝΟΠΟΥΛΙ ΕΓΩ!!!!
    ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΞΕΦΥΓΕΙς ΕΤΣΙ ΕΥΚΟΛΑ??
    ΧΑΧΑΧΑ
    ΑΣ ΞΑΝΑΓΕΛΑΣΩ!
    ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. σε είδα που με βρήκες στην σκουληκοφωλιά...με εντυπωσίασες μπορω να πω...αλλα το θεωρω τυχαίο...

    και να θυμασαι κανεις βλαμμένος δεν παραδέχεται οτι ειναι βλαμμένος...

    αυτοι που λένε οτι ειναι βλαμμένοι ειναι τα εξυπνοπούλια...

    ελπίζω να μην σου βάζω δύσκολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. συνήθως αυτοί που το λένε αυτοί είναι κιόλας γιατί είναι χαζό να μην είσαι και να το λες ενω αν είσαι δεν το καταλαβαίνεις πλήρως και δεν σε πειράζει να το λες κιόλας

    ελπίζω να μην είναι δυσνόητη η φράση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ Βλαμμενος

    τιποτα δεν είναι τυχαίο...

    ξυπνοπούλι...Άσε τους άλλους να πούν τι είσαι..:P

    @ artou

    A ρε κάρμα!
    Με νιώθεις!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καλα δλδ εσυ τι εχεις καταλαβει οτι ειμαι ...βλαμμένος??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. για βλαμμένο δεν σε κόβω...αλλά χαζούλι μπορεί...

    :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Είδες..Είδες??
    Είμαι καλό παιδί εγώ...
    Μέχρι να δαγκώσω....
    χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. προσεξε ποιον θα δαγκώσεις μονο...μπορει να παθεις δηλητηριαση....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Απο ποιον δηλαδή?
    Εσύ σαν βλαμμενος δεν μπορεί να με δηλητηριάσεις...

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. μπορει να κολλησεις βλακεία ομως...και αυτο αρρώστια ειναι μην νομίζεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. φιλεναδααααααα κουραγιο...

    μολυνθηκες απο βλαμμενους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλημέρα,
    Ωραία η μουσική σου.
    Αλλά... πονάει.
    Συμφωνώ και με αυτό που λές "...για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε". Σωστά.
    γειά χαρά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. εσυ σκουληκα μιλας εκ πειρας???!!...φλιτ...

    καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @ Βλαμμενος

    Καλημέρα, έχω έκτεθεί τόσο πολύ στη βλακεία που πλέον έχω ανοσία λεμε!!!

    @ skoyliki

    Καλημέρα...Δεν παίρνω χαμπάρι εγώ...

    Φιλί


    @ Riva Athena

    Καλημέρα,
    Καλωσήρθες!
    Χαίρομαι που σ'αρέσει η μουσική μου...

    Πονάει, αλλά είναι γλυκός ο πόνος...
    Έτσι είναι...Σ'όποιον αρέσουμε...Δεν μ'αρέσει να παρακαλάω, δεν μ'αρέσει να αναγκάζω τους άλλους να κάνουν πράγματα χωρις να θέλουν..

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. θεά η αλεξίου, όμως μου έφερε στο μυαλό ένα άλλο τραγούδι που έχει πει του φάμελλου, που πάει κάπως έτσι..

    "αφού τώρα ξέρω καλά/
    πια ποτέ όπως πριν δεν θα σε έχω/
    το τίποτα εγώ πιο πολύ/
    από τη μισή σου καρδιά/
    το αντέχω"

    αρκετά μελαγχολικό.. το ξέρω!
    πέρασε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @ kat.

    Μελαγχολικές Καλημέρες!
    Καλωςήρθες και εσύ...Να σου πώ κάτι...ό,τι έχει τραγουδήσει αυτή η γυναίκα του έχει δώσει ζωή...

    Θεα!!@

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πανέμορφο! Και επιτέλους τραγούδι χωρίς εκείνο το επαναλαμβανόμενο και κουραστικό ρεφραίν..
    Δεν το είχα ακούσει.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΒααΑΑαααχ.... αναμνήσεις!
    καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @ kat.

    Φιλί

    @ Η ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

    Κρίμα που δεν το είχες ακούσει, αλλά χαίρομαι που το άκουσες από εμένα πρώτη φορά...Είναι πράγματι πολύ αξιόλογο κομμάτι..
    Να 'ναι καλά η ηλιαχτίδα μου που με γεμίζει με super μουσικές!

    @ zealot~ape

    Καλημέρα...Γλυκιές αναμνήσεις υποθέτω...

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αυτό το τραγούδι-το έχω ξαναναφέρει νομίζω κάπου με εκφράζει απόλυτα..

    Πάντως προτιμώ εκτέλεση από Ιωαννίδη..

    Καλησπέρα σκορπινάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ουφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ
    τιποτα αλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πολύ όμορφο τραγούδι!
    Καλό μήνα να έχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ή έχεις καμουφλαριστεί καλα και δεν σε πέρνω χαμπάρι ή είμαι τόσο καλός και σου ξεφυγα...μαλλον το δεύτερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. καλημέρααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @ skouliki
    xaxa!Καλημέρα!!

    @ oneiroparmenh

    Καλησπέρα ονειροπαρμένη...
    Εγώ πάντως ψηφίζω Αλεξίου!
    Είναι φωνάρα πως να το κάνουμε!

    @ purple

    Καλημέρα μικρή μωβένια!

    @ Tasos

    Καλημέρα!Καλωσήρθες!Καλόμήνα!
    Άντε και καλές γιορτές για να συμπληρωθούν όλα τα καλά!!
    Φιλιά

    @ Βλαμμενος

    Αυτή η σιγουριά σου θα σε φάει...
    Καλημέρα, καλή εβδομάδα!Και καλό μήνα!


    @ if.. ιγένεια

    Συμφωνώ και επαυξάνω...


    @ artou
    Καλό μήναααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!

    σματς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καί μόνο που το λέει η Αλεξίου,λέει πολλά.Βέβαια είναι πολύ ωραίο τραγούδι.

    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλημέρα άκη...
    Συμφωνωωωω!!!
    Καλη εβδομάδα και σε σένα...
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Χμμ, υποφέρουν μαζί σου οι άντρες, Σκορπίνα; Αν κρίνω από αυτά που τόνισες... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @ στέφανος

    Αχ δεν ξέρω...
    Υποθέτω όμως ότι υποφέρουν...Βέβαια υπάρχουν και αυτοί που τους αρέσει...

    Τι να σου πω...Δεν ξέρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Anyway... Πάντως διάλεξες ωραίο τραγούδι. Τα λέμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!