Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2007

I MISS YOU!!


Μου λείπεις
Μου λείπεις…

Πόσες φορές να το γράψω?
Πόσες σελίδες να γεμίσω με 4 λέξεις μόνο…
Μου λείπεις…Σ’ αγαπώ…

Όσες φορές και να το γράψω, τίποτα δεν μπορεί να γεμίσει το κενό που νιώθω…
Το κενό που άφησες…

Κι όμως είσαι εδώ…Σε νιώθω δίπλα μου στο αυτοκίνητο στο συνοδηγό, σε βλέπω να μου χαμογελάς στο φανάρι, νιώθω το χέρι σου στο χέρι μου…Σε νιώθω δίπλα μου όταν μιλάμε στο τηλέφωνο…Ακούω την ανάσα σου και σε μυρίζω πάνω μου…

Όμως ανοίγω τα μάτια μου και δεν είσαι εδώ…
Κοιτάω τα χέρια μου και λείπεις απ’ την αγκαλιά μου…
Και τότε ξέρω…ότι αγαπώ μια σκιά…

Όλοι μου λένε να μη στο λέω…Αλλά ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ ρε γαμώτο…
Μιλάμε και με ρωτάς…Τι έχεις? Δεν είσαι καλά….
Καταπίνω τους λυγμούς μου, να μην καταλάβεις ότι κλαίω…
Το ξέρω ότι με χρειάζεσαι δυνατή…Αλλά πού να βρω τη δύναμη αφού εσύ δεν είσαι εδώ?
Δεν πρέπει…Δεν χρειάζεται…Κι όμως το δάκρυ μου δεν λέει να στεγνώσει…

21 σχόλια:

  1. ηρθα ...δεν ηξερα οτι σου λειπω τοσο.. ελα αγκαλια ...

    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ μικρό μου σκορπίνι μου μαυρίζεις την ήδη μαυρισμένη μου ψυχή

    πάλι νιώθουμε το ίδιο πράγμα αυτή τη φορά εσυ περιγράφεις οτι ακριβως αισθάνομαι

    ελπίζω να είναι φευγάτα αυτά τα αισθήματα γιατί εγω προσωπικά κουράστηκα και δεν αντεχω άλλο

    θέλω και εγω να λέιπω στους άλλους οχι όλο οι άλλοι να λέιπουν

    ουφ τι να πω περαστικά μας

    φιλί πολύύύύ γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ artou

    Δεν θέλω να σου μαυρίζω την ψυχούλα σου...
    Εγώ γράφω για τον πόνο μου, γιατί νομίζω ότι μου κάνει καλό...
    Δεν ξέρω εσύ σε τι φάση βρίσκεσαι...
    Εμένα είναι λίγο γλυκός ο πόνος...

    Φιλιά και περαστικά μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...μυξομάντιλο κανείς;!
    όπου και να παέι σε 'σένα θα γυρίσει βρε!!

    καλό κουράγιο :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άσε τα κομμάτια του χθες όχι να καθορίζουν ποια είσαι,αλλά να μεταμορφωθούν στον άνθρωπο που θα γίνεις αύριο...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @zealot~ape

    Και τι...Το να γνωρίζεις ότι θα γυρίσει σε κάνει να πονάς λιγότερο?
    Εμένα δεν μου κάνει διαφορά..

    @samael

    Ευχαριστώ...
    Αλλά αυτά τα κομμάτια τα κουβαλάω μαζί μου όπου πάω...Δεν είμαι εγώ χωρίς αυτά...

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι κι αν όλοι σου λένε να μην του το λες. Αφού σου λείπει και το αισθάνεσαι. Αφού υπάρχει ένα κενό μέσα σου και το αισθάνεσαι. Έχει δίκιο και ο samael, αλλά φαίνεται ότι αυτό το κομμάτι του "χθες" έχει κάτι να σου πει, ίσως είναι και απ' το "μέλλον". Οι λέξεις στο χαρτί βγαίνουν μόνες τους. Εξάλλου, τα αισθήματά μας πρέπει να τα εξωτερικεύουμε, έτσι δεν είναι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α δεν ξέρω, οταν σου λείπει κάποιος πρέπει να το λες, δεν ειναι εύκολο να μην το πείς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. re mporw na sou pw kati asxeto k as me xaraktiriseis k anamwlo...!haha!kathe fora pou mpainw sto blog..mpaaaam skaei i foto sou k xanomai ekei sto ntekolte...ennow kapws petagetai xwris na to perimenw k me pianei aproetoimasto..haha!wraio maurisma episis...!filika panta...haha!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @δ.τζ.

    Έτσι ακριβώς είναι...
    Είναι ένα κομμάτι του χθές, του σήμερα και του άυριο...
    Ούτε εγώ ούτε και εκείνος μπορεί να ξεφύγει...

    @tzonakos

    Τα συναισθήματα (όπως είπε και ο δ.τζ.) είναι για να εξωτερικεύουμε...όμως υπάρχουν περιπτώσεις που είναι καλύτερο να τα κρατάς για τον εαυτό σου και να μην τα μοιράζεσαι με άλλους...Εγώ πάλι δεν μπορώ...Είτε πρέπει είτε δεν πρέπει...


    @stef

    Κοίτα, θα το καταλάβαινα αν σου συνέβαινε αυτό με τη μουσική...Αλλά η φωτογραφία???
    Και σιγά το ντεκολτέ..
    Χαχαχα!Αν είναι να αλλάξω φωτό...Να μη σε επηρεάζει βρε παιδί μου!

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γράψτα, για να αδειάσεις...δεν υπάρχουν πολλές λύσεις για κάτι τέτοιο... όσο και να τα πεις, όσο και να τα φωνάξεις, όσο και να βρίσεις δεν γίνεται απολύτως τίποτα...το ξέρω καλά...και το θέμα είναι ότι δυστυχώς δεν μπορεί κανείς να βοηθήσει...την λύση την βρίσκεις πάντα μόνη...

    Θυμίσου τι λέει ο Πασχαλίδης...
    "Ότι μας δένει στα παλιά είναι οι κακές συνήθειες, το νιώθω τώρα καθαρά πως είναι αργά για αλήθειες
    ....
    όλη μου η ζωή συνένοχή και πώς γουστάρω, κάτι απογεύματα με καφέ και τσιγάρο..."

    Πάντως, αν δεν καπνίζεις μην το αρχίσεις...

    Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @thanasis

    Η μοναξιά με συνοδεύει σε όλη μου τη ζωή...

    Είναι σκληρό όταν οι φίλοι σου δεν μπορούν να χαρούν με τη χαρά σου, και να σε στηρίξουν στη λύπη σου...

    Και να σου πώ κάτι, γουστάρω πολύ αυτές τις "κακές συνήθειες" που με δένουν με τα συγκεκριμένα "παλιά" ...
    Γιατί αυτά τα παλιά με βοήθησαν, με στήριξαν, χωρίς να περιμένουν αντάλλαγμα από εμένα ακόμα και όταν είχαμε πολλά να χωρίσουμε μεταξύ μας...

    Και ξέρεις και κάτι άλλο?

    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.

    Αυτό να το έχεις πάντα στο μυαλό σου και ας λέει άλλα ο Πασχαλίδης...Ξέρω τι σου λέω..
    Η δύναμη της αλήθειας είναι πολύ μεγάλη, και είναι ικανή να αλλάξει πολλά πράγματα. Γιαυτό ποτέ δεν είναι αργά...

    Υ.Γ. Καπνίζω σαν φουγάρο πολλά χρόνια τώρα...Αλλά μ'αρέσει....

    Φιλιά και ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι "κακές συνήθειες" έιναι ένα κομμάτι της ζωής μας...σημαντικό η ασήμαντο δεν έχει σημασία...Είναι ΖΩΗ μας και πάντα κάτι θα μας δένει μαζί τους...απλά δεν το παραδεχόμαστε φανερά...κάποτε ήθελα να ξεχάσω...τώρα όχι πια...

    Όσο για το "ποτέ δεν είναι αργά για αλήθειες" το συμμερίζομαι και το πιστεύω...ποτέ δεν είναι αργά για τίποτα...

    Αλλά αυτή την αλήθεια που αναφέρεις, που είναι το πιο απλό και συνάμα το πιο δύσκολο πράγμα γιατι όλοι την αποκρύπτουν;; γιατί φοβούνται να σταθούν γυμνοί μπροστά στον εαυτό τους και να πούν "ναι ρε, έκανα λάθος...";;

    Ίσως και να γλυτώνουμε τα χειρότερα...

    Θα κερνούσα καφέ και τσιγάρο (καλές "κακές συνήθειες ) στην Θεσσαλονίκη αλλά είσαι μακριά...

    Για αυτό λοιπον καλό απόγευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ thanasis

    Αποδέχομαι την πρόσκληση!!
    Την επόμενη φορά που θα ανέβω θεσσαλονίκη θα σε ενημερώσω!
    χαχαχα

    Καλό βράδυ εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μέχρι τότε χαμογέλα...

    Μπορείς να μου δώσεις το e-mail σου να στείλω κάτι;Thanks!!!

    thanosb@math.auth.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή μου σκορπίνα σε νιώθω...
    Είναι πολύ δύσκολο να το υποφέριες αυτό, είναι πολύ ασχημο οι δικοί μας ανθρωποι να είναι μακριά μας...

    Αλλά δεν είναι ανάγκη να το σκέφτεσαι συνέχεια...Φαντάσου το χειρότερο,φαντάσου να μην υπήρχαν ούτε τα τηλεφωνα..Το ξέρω δεν σε παρηγορούν τέτοιες σκέψεις-ούτε εμένα με παρηγορούν μην ακούς τι λέω-αλλά κάνε υπομονή...

    Καλησπέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα , αφού όπως λες ειναι "γλυκός" ο πόνος σου υποθέτω οτι είναι θέμα χρόνου να ξαναβρεθείς μαζί του...

    Κουράγιο και φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ oneiroparmenh

    Πάλι καλά που υπάρχουν τα τηλέφωνα...τι θα κάναμε χωρίς αυτά...Δεν χρειάζομαι παρηγοριά...Κατανόηση χρειάζομαι...
    Φιλιά

    @ Trelofantasmeni

    Ναι...Είναι θέμα χρόνου...Και ναι είναι γλυκός πόνος...
    Μ'αρέσει καταβάθος αυτό που ζω...Αυτο που με σταναχωρεί είναι η συμπεριφορά ορισμένων ανθρώπων από το περιβάλλον μου...Κατα τα άλλα από υπομονή έχουμε μπόλικη...

    Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. βασικά έχεις δίκιο και το γνωρίζω κι εγώ αυτό αλλά...σε όλους αρέσει να ακούμε κολοκύθια τούμπανα...ε;
    ετοιμάζω τις ημερομηνίες :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @zealot~ape

    Ωραία τα κολοκύθια τούμπανα...Πώς φτιάχνονται???:P:P:P:P:P:P

    ΧΑΧΑ!Ημερομηνίες για που ετοιμάζεις???
    Φιλιά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!