Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2008

Τίτλοι Τέλους ή Τίτλοι Αρχής?

Νέα Nέα Νεααααααααααααααα!



Επιτέλους!

"Οι τίτλοι τέλους έπεσαν εχθές, για το Θρίλλερ με τίτλο "Εύρεση σπιτιού για τη Σκορπίνα" που εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια μας το τελευταίο εξάμηνο.
Εδώ και 2 εβδομάδες φήμες λένε, ότι η Σκορπίνα βρήκε σπίτι, σε πολύ ήσυχη γειτονιά στο Χαλάνδρι και νιώθει πολύ χαρούμενη
γι αυτό.
Έγκυρες πηγές μας εμπιστεύτηκαν, ότι εχθές (του Αγίου Δημητρίου - μεγάλη η χάρη του!) αγκαλιά με τον Πειρατή της , υπέγραψε τα συμβόλαια και μπορεί, επίσημα, να μη δηλώνει άστεγη πλέον!
"



Νεα εποχή - Νεα Αρχή!

Μια νέα εποχή ξεκινάει λοιπόν για τη ζωή μου και είμαι πολύ πολύ χαρούμενη καθώς είναι το πρώτο βήμα που κάνω μόνη μου, και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.

Πρώτη φορά θα τολμήσω να ανοίξω τα φτερά μου και να αποδείξω σε εκείνους που προσπαθούν να με μάθουν τόσα χρόνια πως να το κάνω, ότι μπορώ να το κάνω.

Μπορώ να πετάξω μόνη μου!


Ξέρω ότι για εκείνους τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα. Αυτό που δεν ξέρουν είναι ότι και για μένα το ίδιο είναι. Από τη μια χαίρομαι πάρα πολύ που θα μένω μόνη μου και θα στηρίζομαι στις δυνάμεις μου, από την άλλη θα μου λείψει η σιγουριά της φωλιάς μου...


Κάθε τέλος είναι και μια αρχή.


Έχω αποφασίσει εδώ και καιρό - και φταίς εσύ γι αυτό ;) - ότι θα προσπαθώ να βλέπω και να εστιάζω στη θετική πλευρά όλων των πραγμάτων.

Έτσι λοιπόν δεν βλέπω το τέλος της παιδικότητας μου...
Βλέπω την αρχή μια νέας ζωής.
Λίγο πιο απαιτητικής, λίγο πιο υπεύθυνης, λίγο πιο διαφορετικής από πριν.

Ελπίζω αυτή, η δική μου αρχή να είναι τόσο όμορφη όσο φαίνεται.

Μ'άρέσουν τα νέα ξεκινήματα. Ποτέ όμως δεν ξεχνάω από που ξεκινάω...

Όλους αυτούς τους μήνες που βασανίστηκα, έμαθα πολλά!
Η αλήθεια είναι ότι όλο αυτόν τον καιρό, περισσότερο απ'όλους τους γύρω μου βασάνισα το αγόρι μου.

Γιαυτό το λόγο σου ζητάω δημοσίως ΣΥΓΝΩΜΗ!

Και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για όλες τις στιγμές που σε ανάγκασα να υπομένεις τα νεύρα μου, τις στεναχώριες μου, τα δάκρυά μου...
Σ'ευχαριστώ που με κατάλαβες, με στήριξες, με άντεξες...
Σ'ευχαριστώ που μου έμαθες ότι τελικά
"Κάθε εμπόδιο
είναι για καλό".
Και όσα ευχαριστώ και να πω δεν φτάνουν!



Υ.Γ. Σε λίγες μέρες που θα ψιλοετοιμαστεί κερνάω καφε!!!
Υ.Γ. Το τραγουδάκι δώρο για σένα...Και το εννοώ Εξαιρετικά...
"Δεν έχω τίποτα άλλο πια για να θυμάμαι, στην αγκαλιά σου θέλω μόνο να κοιμάμαι..."

:)

13 σχόλια:

  1. Καλή αρχή!
    Καλορίζικο και να βάλεις και νετ ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΘΕ ΕΜΠΟΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ..ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΣΟΥ Η ΜΟΝΗ ΣΟΥ??ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ..ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ..ΔΕ ΤΟ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ..ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΖΕΙ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΗΡΕΜΕΙ..ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΑΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΥΡΩΝ ΤΟΥ..ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ Κ ΣΕ ΚΑΘΕ ΞΕΚΙΝΗΜΑ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κάθε εμπόδιο για καλό, είναι ατάκα της αδερφής μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επιτέλους να και ένα καλό, στα τόσα κακά που ακούω. Καλή αρχή στο νέο σου κύκλο ζωής. Τα λέμε!

    Καλά να περνάς. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΙΝΑΙ ΒΡΑΔΥΕΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΩ ΜΕΣ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ..ΠΑΛΙΕΣ ΑΓΑΠΕΣ ΜΟΥ ..ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ..ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΠΑΝΤΟΤΕ..ΠΩΣ ΘΑ ΜΕΝΑΝ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ..ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΕ ΑΦΗΣΑΝ ΜΟΝΟ..ΠΟΣΑ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑ..ΠΟΣΟ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ..ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ..ΩΣ ΠΟΥ ΦΑΝΗΚΕΣ ΕΣΥ ΣΑΝ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΣΤΗ ΔΙΨΑΣΜΕΝΗ ΜΟΥ ΨΥΧΗ..ΣΕ ΑΓΑΠΩ..ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΙΑ..ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ..ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΣΟΥ ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΙΖΩ ΣΑΝ ΞΥΠΝΩ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΓΕΝΝΙΕΜΑΙ ΚΑΙ ΠΕΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΚΑ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΜΟΝΟ ΖΩ...ΣΕ ΑΓΑΠΩ...ΟΛΗ Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΝΑ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΤΑΞΙΔΙ..ΑΛΛΑΖΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΤΑΘΜΟΥΣ..ΜΑ ΕΨΑΧΝΑ ΤΕΡΜΑ..ΟΙ ΑΓΑΠΕΣ ΠΑΙΖΑΝΕ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ..ΚΑΙ ΕΓΩ ΖΗΤΟΥΣΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕΣ ΤΟ ΨΕΜΑ..ΠΟΣΑ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑ..ΠΟΣΟ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ..ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΩΣ ΠΟΥ ΦΑΝΗΚΕΣ ΕΣΥ..ΣΑΝ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΣΤΗ ΔΙΨΑΣΜΕΝΗ ΜΟΥ ΨΥΧΗ..ΣΕ ΑΓΑΠΩ..ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΙΑ..ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ..ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΟΙΜΑΜΑΙ..ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΣΟΥ ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΙΖΩ..ΣΑΝ ΞΥΠΝΩ..ΣΕ ΑΓΑΠΩ..ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ..ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΓΕΝΝΙΕΜΑΙ ΚΑΙ ΠΕΘΑΙΝΩ..ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΚΑ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΜΟΝΟ ΖΩ...ΣΕ ΑΓΑΠΩ...!ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ..ΑΧ ΒΡΕ ΣΚΟΡΠΙΝΑ..ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΣΟ ΤΕΛΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Matrix

    Ευχαριστώ!
    Ναι ναι...Θα βάλω και νετ, αλλά πρώτα πρέπει να βάλω τηλέφωνο...:)



    @ vicky

    Καλημέρα!!!!!


    Μόνη μου θα μείνω,έμενα και παλιότερα μόνη μου, όταν σπούδαζα αλλά είναι τελείως διαφορετικό όταν το βήμα το κάνεις μόνος σου...
    Η μοναξιά είναι πολύ σημαντική και χρειάζεται κάποιες ώρες...Σίγουρα βρίσκεις τον εαυτό σου,και ηρεμείς, έτσι μπορείς να επεξεργαστείς και να διωρθώσεις ότι σε χαλάει πάνω σου...

    όσο για το δεύτερο σχόλιο σου να ξέρεις ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος έχει τραβήξει πολλάαααααααααααα!Και πόσα ακόμη έχει να τραβήξει μαζί μου, δεν φαντάζεσαι....:)

    Ευχαριστώ για τις ευχές!
    Φιλιά!



    @ modus vivendi

    Μπορεί να είναι, εσύ όμως με έκανες να το πιστέψω...:)

    Διακοπές έχουν πάει πολλοί άνθρωποι.Δεν έχουν γυρίσει όμως πολλοί χωρίς φώτα το μισό δρόμο νύχτα...
    ;)
    Δεν έχει σημασία τι κάνει αλλά να το κάνεις με στυλ!


    @ Εφιάλτης

    Η αλήθεια είναι ότι ακούω πολλά αρνητικά τον τελευταίο καιρό, αλλά έχω θετική σκέψη και βοηθάει...ΜΝην επηρεάζασαι απ'ότι συμβαίνει στους γύρω σου...

    :)

    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Δ. Τζ.

    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!
    Να'σαι πάντα καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αντεεεεεεεε ντε μπραβο σου λεμε !!!

    πολυ σουπερ..νεα αρχη .......

    γιουπιιιιιιιιι......

    πολυ χαιρομαι για σενα

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όλα τελικά έχουν κάποιο λόγο που γίνονται!
    ε;
    ουφ.. όλα καλά θα σου πάνε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΥΡΙΟ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΕΡΑ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΠΙΣΩ ΟΤΙ ΑΣΧΗΜΟ ΠΕΡΑΣΕ..ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΚΟΡΠΙΝΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΣΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ..ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΣΩ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ Κ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΕΟΥΛΑ...ΦΙΛΑΚΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ skouliki

    Ευχαριστώ!
    Έτσι νιώθω και εγώ!
    σματς!



    @ kat.

    όλα...Σίγουρα...
    Έτσι θέλω, να μου πάνε όλα καλά..Αλλά να σου πω κάτι?Και κάτι να πάει στραβα θα το φτιάξουμε :)
    Τώρα είμαι καλά...



    @ vicky

    Κάθε μερα ξεκινάει καινούρια μέρα...
    Κάθε ξεκίνημα είναι όμορφο και μπορεί στην αρχή του να φαίνεται δύσκολο, αλλά στην πορεία όλα φτιάχνουν, αρκεί να έχεις υπομονή...

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. -5- Σιγά το μυστικό....
    Τί θα κερασες;
    ;-)))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @φυρδην - μιγδην

    Χαχαχα!Το ξερα!!
    Λοιπόν, κερνάω από καφέ μέχρι κρασάκι...όλα τα έχουμε...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!