Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

My Way ... :)

Είναι ξημερώματα. Δεν έχω όρεξη για ύπνο.
Θα ήθελα να είναι καλοκαίρι και να περπατάμε χέρι χέρι σε κάποια σκοτεινή παραλία.
Όμως είναι χειμώνας - (άνοιξη λέει αλλά δεν ξέρει τι λέει), είμαι μόνη μου σπίτι ακούω Sinatra και παίζω στο νετ...

Και ναι ονειρεύομαι καλύτερες μέρες, που ξέρω ότι θα έρθουν και ας μην φαίνονται. Ξέρεις γιατί? Γιατί όσες φορές απογοητεύτηκα λίγο μετά είδα μια ηλιαχτίδα. Έτσι αποφάσισα να μην ξαναπογοητευτώ...Προσπαθώ τουλάχιστον...

Και θα μου πεις τι κάνεις 3 παρά να ακούς My way?
Ξέρεις, δεν νιώθω κανένα τέλος να πλησιάζει, πόσο μάλλον το δικό μου(όπως λέει και στο τραγούδι), αλλά νιώθω πολύ έντονο αυτό το "My way". Ναι, τελικά θα τα κάνω τα πράγματα με τον δικό μου τρόπο και όποιος έχει υπομονή ας κάτσει μέχρι το τέλος, όποιος δεν έχει δεν πειράζει...Εγώ δεν θα χάσω σίγουρα...

Όχι σου λέω!Δεν έχω καμιά ανασφάλεια, δεν νιώθω ότι χάνω κάτι..Είμαι καλά σου λέω!Απλά έτσι ήθελα να δηλώσω ότι είμαι σίγουρη ότι "my way things are better"...

Είδα ένα μωρό σήμερα...Γνωστό μου μωρό. Πολύ μωρό 4-5 μηνών...
Κάτι παθαίνω με τα μωρά - μη βιαστείς δεν θα γίνω μαμά, όχι ακόμα! - από μικρή θυμάμαι ότι όταν έβλεπα μωρό έτρεχα να το πάρω αγκαλιά να παίξω μαζί του, όχι σαν κούκλα, αλλά σαν το μωρό μου...

Έτσι και σήμερα!Έτρεξα να παίξω μαζί της, αλλά μόλις την πήρα αγκαλιά...
Αχ! Δεν ήθελα να παίξω, ήθελα μόνο να την κρατάω να την κοιτάω και να με κοιτάει...
Είναι μαγική η αίσθηση να κρατάς ένα μικρό ανθρωπάκι που είναι όλο κι όλο 2 πήχεις ψηλό, και να ξέρεις ότι μετά από κάποια χρόνια θα έρθει μια μέρα, που θα σου βαρέσει την πόρτα στα μούτρα και θα σου πει "εγώ πάω με τον Γιώργο - Νίκο - Μιχάλη για ποτό"!
Χαχαχα! Γέλασα πολύ όταν έκανα αυτή τη σκέψη κρατώντας τη μικρή γαλανομάτα κούκλα στην αγκαλιά μου...

Ύστερα συνέχισα να τη χαζεύω σαν να μην υπήρχε τίποτα άλλο. Θα ήθελα πάρα πολύ να μπω μέσα στο μυαλό τους και να μάθω τι σκέφτονται όταν σε κοιτάνε μ' αυτά τα μάτια τα γεμάτα απορία...

Δεν ξέρω γιατί αλλά όλα τα μωρά με κοιτάνε για πολλή ώρα απορημένα... Μπορεί να φταίει το ξανθό που κάνει εντύπωση, αλλά μπορεί να φταίει ότι τα κοιτάω και εγώ...

Χάζεψα πάλι...

Το ξεπέρασα όμως - ας όψεται η δουλειά ξέρεις -, και μετά έτρεχα που λες πάνω - κάτω και τσουπ! 12 πήγε! Πότε πέρασαν έτσι οι ώρες?

Βρέθηκα πάλι μόνη, να χαζεύω απ'έξω τα φώτα που απλώνονται σαν κουβέρτα πάνω από την πόλη... - Εχθές ήταν η ώρα της γης - Το κάναμε το καθήκον μας μπράβο μας! Άυριο βουρ όλοι να τα ανάψουμε όλα, και αυτά που δεν χρησιμοποιούμε....


Έτρεχε η σκέψη μου σε παραλίες, βουνά ατελείωτες νύχτες και δεν ξέρω πως , αλλά κατέληξα να τραγουδάω Χατζηjohn...

Πάρτα όλα, όλα δικά σου.
Κάνε τη φωτιά μου φωτιά σου,
πάλεψέ με σώμα με σώμα
κάνε με ότι θες λίγο ακόμα...

Σου 'χω τέτοια αγάπη μεγάλη,
που δεν μοιάζει με καμιά άλλη.
Την ψυχή στα χέρια σου αφήνω,
όταν με κοιτάς, εγώ σβήνω...

Δεν είναι απίστευτη η μοναξιά που νιώθεις, όταν ξέρεις ότι υπάρχει κάποιος εκεί έξω, που ίσως σε σκέφτηκε πριν ξαπλώσει, που ίσως θα σε σκεφτεί κάποια στιγμή μέσα στη μέρα του, και εσύ είσαι μακριά του?

Δεν είναι πολύ μεγαλύτερη αυτή η μοναξιά, από το να ξέρεις ότι δεν υπάρχει τίποτα να σε περιμένει??...


And then I go and spoil it all,
by saying something stupid like "I love you"

I can see it in your eyes
That you despise the same old lies
you heard the night before.
And though it's just a line to you
for me it's true
And never seemed so right before...

Γιαυτό σου λέω...My way και όποιος αντέξει:)

Παραλογίστηκα πάλι αλλά ξέρω ότι με καταλαβαίνετε...
Είναι αυτό το ρόζ που δεν μπορώ να το καταπιέσω...
Σε συνδυασμό με το ξανθό...
Καταλαβαίνετε...

:))))



8 σχόλια:

  1. xm.... dikola t pragmata ....
    rotises(fadazome ritorika) an ei nai apistefti h monaksi aotan yparxi kapios eki ekso gia sena
    h an einai megaliteri otan den iparxi kanis ..... kseris kati ... iparxou poloi pou mas skeftode ... emis den to kseroume ...:) pados pistevw pos den prepi na exo kapion dekai kala apla gi ana iparxi.. protimo tin monakisa ... ksero tote oti dne yparxi kanis kai gia afto efthinome ego ... kai vazis stoxous na iparxi kapios .. ala kapios pou thes oxikapiso gi ana yparxi kai na epanapavese .. ta mpourdouklosa kai ego kalimeres!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αειιι κοπελιά, με έκαψες Δευτεριάτικα... Και ξέρεις ότι τις Δευτέρες έχω κλειστά στόρια.

    Στα τραγούδια συμφωνώ σε όλα και σου προσθέτω και αυτό

    http://www.youtube.com/watch?v=bo0UEQYY5aQ

    ....για να ανάψουν λίγο τα αίματα! Είναι λίγο χάλια η ποιότητα, αλλά το youtube δεν επιτρέπει σχεδόν κανένα νορμάλ video πλέον!

    Όσο για το καλοκαίρι, τις παραλίες, τα χεράκια, τις αγαπούλες κτλ στα εύχομαι να έρθουν σύντομα, όσο πιο σύντομα γίνεται! Για να δεις τι φίλη είμαι, που εμένα δεν μου αρέσει το καλοκαίρι :)))

    Φιλάκια και καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τhe Brother

    Τίποτα δεν είναι δύσκολο.
    Ναι ψιλορητορική ήταν η ερώτηση. Ξέρω ότι είναι μεγαλύτερη η μοναξιά όταν υπάρχει κάποιος. Ξέρω ότι υπάρχουν πολλοί που μας σκέφτονται όμως εγώ εννοώ αυτή τη σκέψη τη συγκεκριμένη. όχι της μαμάς ή του μπαμπά...

    Εννοείται ότι δεν θέλω να υπάρχει κάτι απλά για να υπάρχει, και σ'αυτήν την περίπτωση προτιμώ μοναξιά πλήρη και συνειδητή...Ασυζητητί!

    Αφού ξέρεις, γιατί μας καίς ρε παιδί μου???Σμουτς!


    @ Raven

    Ένα περίεργο πράγμα, με τις Δευτέρες γουστάρω κάργα!Είναι που νιώθω ότι κάτι ξεκινάει...Ανωμαλία εεε?Anyway...

    Κομματάρα!Μ'αρέσουν οι Limp Bizkit πολύ!!!!

    Και όπως λέει και το τραγούδι σου
    "It's my way, My way, or the highway"

    Και ξέρω ότι αυτό το καλοκαίρι θα περάσεις και εσύ τόσο όμορφα που μετά θα σου αρέσει το καλοκαίρι καλύτερα από τον χειμώνα!!!!:))))

    Μάκια πολλά κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία η σύνδεση με το τραγούδι. Και να σου πω την αλήθεια, πάνω κάτω σε παρόμοια διάθεση είμαστε...
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ KitsosMitsos

    Μ'αρέσει πολύ όταν με καταλαβαίνετε!!!
    :)))

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. den enoousa tis mamas kai tou mpampa .... enoousa oti mpori na imaste to oniro tou dipanou tou gitona poles fores tou kaliterou mas filou kai talipa kai talipa ....
    exo ena kako ... den mporw tin metriotita ... tis ligo peripou katastasis tis sixenome
    opote h thelo anthropous me patos dipla mou h den thelw kanenan ...
    ala arxizw na niotho ligo tin monakisa tis korifis kai lew na katevo ligo ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ The Brother

    Τι νόημα έχει να είσαι το όνειρο κάποιου και να μην το ξέρεις?(είναι σαν να είσαι κερατάς και να μην το ξέρεις) Σαν να μην είσαι!
    Επίσης τι νόημα έχει να είσαι το όνειρο κάποιου και να μην είναι εκείνος το όνειρό σου?
    Πάλι σαν να μην είσαι είναι...

    Άρα καταλήγουμε σ'αυτό που έλεγα. όταν είσαι στη σκέψη του άλλου, αυτού που είναι και στη δική σου σκέψη, τότε είναι αφόρητη η μοναξιά να είσαι μακριά του...

    Όσο για το από που θα κατέβεις,δεν το βλέπω για κορυφή αλλά κάτι με φούντα, γιαυτό κατέβα γρήγορα!
    :PPP

    Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ...Μάλλον που τα μωράκια δεν σκέφτονται και πολύ και ευτυχώς δηλαδή αλλιώς θα μοιάζαν με εμάς (μπρρρρρ). Το πιθανότερο είναι ότι χάνονται στα υπέροχα μάτια μας και νοιώθουν την αγάπη που μας κάνουν να βγάζουμε. Βέβαια εμείς τα κρύβουμε τα ματάκια μας με τις σκέψεις μας (εντελώς ανόητες τις περισσότερες φορές) και τις ανασφάλειες μας μέχρι να «δούμε» κάτι που να τα ξεσκεπάσει και να αδράξουμε αυτές τις λίγες διάφανες στιγμές.
    Χαίρομαι πολύ όταν αντικρίζω ενήλικες που με αφοπλίζουν όπως τα μωρά.
    Μόνο που δεν γίνεται συχνα.
    Όταν νοιώθεις μοναξιές «ξεσκέπασε τα μάτια» σου ! Όλα είναι μπροστά σου!
    Όπως είναι μπροστά σε ένα μωρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!