Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

ΔΝΤ = ΔεΝ Την παλεύω άλλοοοοοοο!

Δεν ξέρω γιατί έχω την αίσθηση ότι κάθε μέρα είναι Σαββατοκύριακο!!!

Περιττώ να σας πώ ότι το προηγούμενο ΣΚ ήταν Φ Α Ν Τ Α Σ Τ Ι Κ Ο!!!
Με καλή παρέα πήγαμε προς Αίγινα μεριά, και κάναμε και το πρώτο μας μπάνιο!
Ωραία η θάλασσα!Κρύα και καθαρή, ακριβώς όπως μ'αρέσει!
Πήραμε και χρωματάκι για να ζηλέψουν οι συνάδελφοι που έλιωσαν στην πόλη δουλεύοντας για να ξεχρεώσουν τα χρωστούμενα των πολιτικών!

Έχω μια τρομερή άρνηση για δουλειά!

Θέλω επειγόντως διακοπές, όπως τραγούδαγε παλαιότερα ο Μαρτάκης!
Επειδή λοιπόν οι διακοπές είναι μακριαάαάαάάά, αποφάσισα να ενσωματώσω μικρά διαλλειματάκια στη δουλειά!
Έτσι έρχομαι στο γραφείο, ό,τι ώρα φτάσω, και κολωβαράω!

Συγνώμη για την έκφραση αλλά έτσι είναι!
Ναι ναι ναι!Το παραδέχομαι!

Βέβαια έχω κάτι κουλά τύπου 9-10 το βράδυ χτυπάει το τηλέφωνο και πρέπει να πάω επειγόντως για ένα meeting στην Άνω Γλυφάδα, ή στο Καματερό...
Σπάζομαι, αλλά άν το καλοσκεφτώ δεν έχω δουλέψει και πολύ για να γκρινιάξω!
Επειδή λοιπόν, κάτι τέτοιο συνέβη εχθές, και αναγκάστηκα να κόψω τον καφέ μου στη μέσα, σήμερα τους εκδικήθηκα όλους!
Ήρθα στο γραφείο στη 1 και ελπίζω να φύγω σε κανένα 3ωρο 4ώρο...

Ναι θα κουραστώ πάλι...

Ονειρεύομαι από τώρα το ΣΚ που έρχεται! χιχιχι!

Πιστεύω ότι ένα κομμάτι της βαρεμάρας μου προέρχεται απόλη αυτή τη μαυρίλα που λαμβάνουμε καθημερινά από τηλεόραση και ραδιόφωνο!
Δεν θέλω να μάθω τι νέα μέτρα βγήκαν!
Δεν με ενδιαφέρει ρε παιδί μου!Εγώ το μόνο που θέλω είναι να μου αφήσετε από το μισθό μου ένα μικρό κομμάτι για να ζω, και να μην βγώ στη ζητιανιά. Δεν με ενδιαφέρει πια, ποιος έκλεψε, πόσα έκλεψε και τι έγινε!Δεν θέλω να ακούσω άλλες δικαιολογίες. Απλά δεν με νοιάζει!

Θέλω την ησυχία μου!Βαρέθηκα όλους αυτόύς!
Πραγματικά πιστεύω ότι η μεγαλύτερη εκδίκηση θά ήταν να πάρουμε τα εργατικά μας χέρια και πόδια και να την κοπανήσουμε για αλλού!
Αφού στηρίζονται στη δική μας τη δουλειά για να ξεχρεώσουν τις πισίνες και τη dolce vita που έζησαν τόσα χρόνια, ας πάρουμε και εμείς τα χέρια μας και ας πάμε να δουλέψουμε αλλού που θα πληρωνόμαστε κιόλας!

Ουφ! Πολύ ασχολήθηκα!

Σας φιλώ γλυκά και μην το βάζετε κάτω!

3 σχόλια:

  1. Εγώ Του λέω να φύγουμε στο Οστράλια, αλλά δεν έχουμε προσκλήσεις.. Αν πάω θα σου στείλω μία..

    Εγώ ακόμη να πληρωθώ. Επομένως, είναι απόλυτα λογικό να μην έχω όρεξη. Μέχρι τον Αυγουστο που θα πάμε διακοπές..θα κόψω τις φλέβες μου. Τουλάχιστον να πληρωθώ να φύγω και κανένα σ/κ.
    Πόσο σε ζηλεύω ρε σκορπινάκι; Φτου σου!

    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Αυτή ή αυτός;

    χαχα!
    Μήπως οι προσκλήσεις θα έχουν και γαμπρό?Όπως έκαναν παλιότερα με τα γράμματα!Ενημερώσου μην πέσεις σε καμιά παγίδα!

    Κρίμα να μην έχεις πληρωθεί.Και εγώ από την τωρινή μου εταιρία δεν έχω πληρωθεί ακόμα αλλά πληρώθηκα από την προηγούμενη γιαυτό χαίρομαι!

    Anyway αν μπορέσεις να την κοπάνήσεις κανένα ΣΚ κάντο!

    Μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!