Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Καρπούζι

Ο Ιούλιος ήταν περίεργος μήνας. Συνήθως είναι ο αγαπημένος μου. Είναι ο πιο καλοκαιρινός, πιο ζεστός και πιο ανέμελος μήνας του χρόνου. Είναι ο μήνας - καρπούζι. Και ως γνωστόν το καρπούζι είναι το αγαπημένο μου φρούτο και για μένα καρπούζι = θάλασσα = διακοπές = ξεγνοιασιά. Άρα καταλαβαίνεις περίπου τι σημαίνει Ιούλιος για μένα.



Αυτός ο Ιούλιος όμως, εκτός από ζεστός και καλοκαιρινός δεν είχε τίποτα άλλο. Ούτε καν αρκετό 
καρπούζι  2 καρπούζια  μέσα στο μήνα και τα δυο μέτρια ως χάλια. Που θα βρω ρε γαμώτο την καρπουζάρα που έτρωγα ζεστή έξω από τη σκηνή τα παιδικά καλοκαίρια μου παίζοντας με τον αδερφό μου ??Μάλλον πουθενά, έχω απελπιστεί πια...



Επανέρχομαι στο θέμα Ιούλιος, ήταν λοιπόν βλακομήνας. Κάτι το ίντερβιου που σας έλεγα και έτρεχα στις αρχές του μήνα. Κάτι που περίμενα απάντηση τον υπόλοιπο μήνα (αυτό με ξέκανε να ξέρεις), κάτι που περιμέναμε κάποια άλλα αποτελέσματα (όχι ιατρικά), τα οποία βγήκαν καλά ευτυχώς! Αλλά καταλαβαίνεις. Κάτι απο 'δω κάτι από 'κει, και τσούπ! Έφυγε αργά αργά ο μήνας της αναμονής. 

Ο Αύγουστος μπήκε με το δεξί. Πιο δεξί δεν γίνεται. Πρώτη χρονιά που τον συμπαθώ σα μήνα. Βέβαια 
καρπούζι ακόμα δεν έφαγα, σήμερα λέω να το σφάξω και βλέπουμε. 

Επίσης έχω ξαναμπλεχτεί με μωρά. Όχι τα γνωστά μωρά, άλλα μωρά, καινούρια για μένα. Και έπεσα και με τα μούτρα και έχω ξετρελαθεί πάλι. Έπαθα addiction και θέλω να τα βλέπω συνέχεια και ας μου πίνουν το αίμα (σα κουνούπια είναι με στραγγίζουν εντελώς).  


Σε άλλα νέα, οι ποδηλατοβόλτες συνεχίζονται, το κολυμβητήριο λίγο με έχασε (είδες που σου είπα ο Ιούλιος ήταν βλακομήνας, όλα χαλάσανε), και γενικά life goes on as always does. 


Γιαυτό σου κάνω αυτό το ποστ να σε keep updated. :)

Φιλιά σε όσους διακοπάρουν! Και στους υπόλοιπους...


Keep καρπούζιing!!!


11 σχόλια:

  1. πάντως μου άνοιξε η όρεξη για καρπούζι :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο δικός μου καρπουζομήνας είναι ο Αύγουστος. ο Ιούλιος μάλλον μου φέρνει προς το πεπονάτο -ανοιχτοκίτρινο και γλύκούλι.
    όσο για μωρά. ακόμη δεν σαράντισε το μωρό του nassis page κι έχουμε όλοι χάσει το μυαλό μας!!

    ...είμαι στους υπόλοιπους...κλαψ
    μερσί για το φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτσε κάτσε! Ποιο μωρό?Ποιος γέννησε? Δεν είναι τρέλα τα μωρα?Ειδικά αυτά τα πολύ bebe...

      Και εγώ στους υπόλοιπους είμαι...Εμείς περνάμε καλύτερα τώρα που λείπουν όλοι! ;)

      Διαγραφή
  3. Γεια σου Σκορπίνα με τα ωραία σου!
    Η περιγραφή των γεγονότων άριστη!!
    Να σου εκμυστηρευτώ πως τον Σεπτέμβρη περιμένουμε και άλλο εγγόνι!
    Το βλέπω που κουνιέται και θέλω πάνες ακράτειας επειγόντως!

    Καρπουζοφιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να μάθω όόοοοοολες τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για τα Alien μέσα στις κοιλιές(sorry αλλά εμένα έτσι μου μοιάζουν όταν κουνιούνται τα μωρά μέσα στις κοιλιές! και πολύ μ'άρέσει!!!) Με το καλό να έρθει!!!!

      Διαγραφή
  4. Οταν το καρπούζι συνδιαζεται με καλό ρούμι, τότε υπαρχει ελπίδα.

    Καλή καρπουζοκατασταση να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ...Αυτά αγαπητέ είναι για νυχτερινές περιπτώσεις. Το πρωί σκέτο να ξέρουμε και τι κάνουμε ;)

      Διαγραφή
  5. Για μένα μίλησα που είμαι βραδινός τύπος... Αν και το πρωί κατά τις 11-12 μια "καρπουζαδα" είναι όλα τα λεφτά. Αλλά σε αυτή τη φάση που βρίσκομαι έχω χάσει και το καρπούζι. :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!