Πέμπτη 21 Μαΐου 2009

Χάνομαιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι@!@!@!@!

Αγαπημένοι μου αναγνώστες (if there is anyone left...)

θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι τον τελευταίο καιρό τα πάντα σταμάτησαν να γ#$%^νται. Έμεινε μόνο η σύνδεση στο internet, που συνεχίζει, αλλά που θα πάει θα τους φτιάξω εγώ εκεί στη forthnet....

Παρόλα αυτά έπεσε πολύ δουλειά. Έπεσε τόσο που χτύπησε κιόλας. Χτύπησε στα νεύρα στα πόδια(ξέρεις από την ορθοστασία) στα χέρια στη μέση...Παντού!

Μόνο γραμμάριο δεν έπεσε ακόμα και έχω αρχίσει να αναρρωτιέμαι :
Αν δεν μπορώ να χάσω κιλά, ακόμα και με 20 ώρες δουλειά την ημέρα και τόσο περπάτημα, μήπως έχω υπεραγαπήσει το σώμα μου όπως είναι και δεν θέλω να αποχωριστώ ούτε ένα κομμάτι του?

Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο πολύ φοβάμαι ότι θα πρέπει να αποχωριστώ όλα μου τα καλοκαιρινά (και τα μαγιώ μαζί) αφού δεν μπαίνει τίποτα!!!

Μέχρι να αποφασίσω τι συμβαίνει αφήνω τα καλοκαιρινά στη βαλίτσα και επιμένω να δουλεύω με μακρυμάνικα!(δεν μπορεί λίγη σάουνα κάτι θα κάνει...)

Βοήθεια παιδιά!@

Αφού παρακρουσιάστηκα δημοσίως και πολύ με άρεσε, οφείλω, επίσης δημοσίως, να ζητήσω ένα τεράααααστιοο συγνώμη σε όλους τους

φίλους και γνωστούς που έχω γράψει - φτύσει κλπκλπ τον τελευταίο μήνα,
αλλά παιδιά, ένεκα η ανάγκις! (για τη φουκαριάρα τη μάνα μου,

να μη με δει στη στενή από χρέη)


Σας φιλώ γλυκά και σας ενημερώνω ότι όταν γίνω πλούσια (αν τα καταφέρω ποτέ) θα κεράσω ποτό!:PPPPPPPP
Ακόμα και αν δεν τα καταφέρω όμως ξέρετε τι λένε εε?

Η προσπάθεια μετράει!

Και πιστέψτε με, εγώ από αυτήν κάνω πολλήηηηη!

Πολλά πολλά γλυκά φιλιά
Σκορπίνα!



4 σχόλια:

  1. Δικαιολογίες... Φτηνές κιόλας! :ΡΡ

    Αυτόν τον καιρό, κάποιος μας έχει φτύσει ομαδικά. Όλο τον πλανήτη δηλαδή. Λες να είναι ο Θεός ή τίποτα εξωγήινοι;

    Σε νιώθω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, πίστεψέ με! Και εγώ με την αρρώστια, τώρα ηρέμησα λιγάκι.

    Δεκτή η συγγνώμη και δέξου μία και από εμένα! Μου έχεις λείψει πολύ και υπόσχομαι να σε πάρω τηλέφωνο το σουκου να πάμε για καφέ (αν μπορείς).

    Φιλάκια στα μαγουλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. AX OTI TOU FANI TOU LOLOSTEFANI ! GIATI EXO TIN IPOPSIA OTI TO BURBERY TO POUKAMISAKI EINAI KODOMANIKO? ANY WAY TSIMEDO NA GINI XAXAXAXA DEN MAS IPES POU VRISKESE KAI TI KANIS KAI VGIKES APO TO ENA AKRO TIS TELMATOSIS STO ALO AKRO TIS AOUWAOAA ISTERIKIS 20AWRIS ERGASIAS! SE FILO GLIKA STIN MOURI ! O ADERFOSSOU POU GIA NA TA POUME STO PAME PAKETO THA FTASW TELIKA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλο κουραγιο κοριτσακι και ευχαμαι οι προσπαθειες σου να ανταμειφθουν στο επακρο!!να περνας καλα και μη ζητας συγνωμη καλε...
    ;P
    μουατς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!