Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Christmas....

Μέρες τώρα προσπαθώ να γράψω ένα Χριστουγεννιάτικο πόστ.

Μα δε μου βγαίνει.

Τελικά απόψε, που κάθομαι μοναχή μου παρέα με τον Δέντρο, κατέληξα.

Αν δεν δουλεύω, Χριστούγεννα δεν νιώθω. 
Γενικά νομίζω ότι όταν δεν δουλεύω, δεν νιώθω τίποτα.
Είμαι εδώ και μήνες σαν το φυτό μέσα στο σπίτι. 
Ατελείωτες ώρες μοναξιάς και περισυλλογής.
Τόση περισυλλογή που μου τρέχει από τα μπατζάκια πια...

Βαρέθηκα. 

Άλλες χρονιές γκρίνιαζα που είχα πολύ δουλειά και δεν προλάβαινα να στολίσω, να φτιάξω γλυκά κλπ. Τώρα που τα έκανα όλα αυτά νιώθω μόνη μου και μαύρη...

Τέλος παντων δεν είναι μέρες αυτές για να σας μαυρίζω έτσι (αν και οι περισσότεροι την έχετε κοπανήσει)..

Μόνο ήθελα να ευχηθώ Καλά Χριστούγεννα να έχουμε όλοι.

Είτε μαζί, είτε χώρια. Είτε παρέα, είτε μόνοι.

Όπως και αν τα περάσετε , εύχομαι να σας γεμίσουν αγάπη και χαμόγελο. Αυτό λείπει σε όλους μας πιστεύω...

Σας φιλώ γλυκά

4 σχόλια:

  1. Να είσαι καλά και να περάσεις επίσης τέλεια!
    Καλά Χριστούγεννα!
    Και με τις καλύτερες ευχές για το νέο έτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά Χριστούγεννα, με πολύ υγεία, ευτυχία, και ότι άλλο ποθείς σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κι εγώ σπίτι, τζάκι, μοναξιές.
    αλλά είμαι εντάξει
    χι χι
    Χρόνια πολλά
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Hfaistiwnas

    Ευχαριστώ πολύ πολύ Ηφαιτιωνάκο! Καλή πρωτοχρονιά να έχουμε!!:)

    Μάκια


    @ bear

    Ευχαριστώ αρκούδε! Φιλιά πολλά πολλά να περάσεις όμορφα στο ταξίδι σου! Καλή πρωτοχρονιάααα!

    φιλιά


    @ Summertime Blues

    Μοναξιές...
    Πολλές:)

    Σε φιλώ και ευχομαι και σε σένα μια όμορφη πρωτοχρονιά να έχεις!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!