Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2008

ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ.

Επειδή βαρέθηκα να κλαίω.
Επειδή ζω στον ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΡΟΖ ΚΟΣΜΟ!!
...και σ'όποιον αρέσει...
Για να μην κάνω πράγματα που δεν πρέπει,
ακούω και τραγουδάω Σάκη στο τέρμααααααααααα!
(ναι,ναι, απογητευτείτε όσο θέλετε…Εγώ με Σάκη τη βρίσκω…)
ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΘΕΛΩ - ΣΑΚΗΣ (ακούς??)
Μακριά σου τριγυρνώ σε σκέφτομαι πονώ
και το δικό μας όνειρο που χάθηκε ζητώ
γιατί σε θέλω σε θέλω σε θέλω
γιατί σε θέλω σαν τρελός σε θέλω
Σε σένα κολλημένος κάνω τα ίδια λάθη
μωρό μου σ΄αγαπώ δεν ξέρω τί να πω
γιατί σε θέλω σε θέλω σε θέλω
γιατί σε θέλω σαν τρελός σε θέλω

Το πλήθος προσπερνά γελάει τραγουδά
κι εγώ νομίζω πως για σένα μου μιλά
Τα μάτια μου υγρά γυρίζω στα στενά
ψάχνω σ΄όλο τον κόσμο μα δεν είσαι πουθενά
γιατί μου λείπεις μου λείπεις μου λείπεις
γιατί μου λείπεις μη μ΄εγκαταλείπεις
Τ΄αστέρια όλο κοιτώ ψηλά στον ουρανό
μη σ΄έχουνε κρυμμένη αστέρι μου γλυκό


Τέρμα λοιπόν τα κλάματα.Πάω για καφέ....

Και...Άντε γεια!

8 σχόλια:

  1. Καλημέρα , καλημέρα , καλημέρα πόσο χαίρομαι που βλέπω ανθρώπους να γίνονται και πάλι θετικοί και χαρούμενοι...πήγες για καφέ ?
    Πέρασες καλά?

    Και όσο για τον Σάκη ...μια χαρά επιλογή είναι τον γουστάρω πολύ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αντε επιτέλους να και κάτι ευχάριστο που άκουσα εδω και πολλές πολλές μέρες

    Υ.Γ στα λόγια μου έρχεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλά ναι μετά το Love Actually τα χαζοτράγουδα δεν είναι και τόσο ενοχικά :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Trelofantasmeni

    Καλημέρεςςςςς!
    Πολύ καιρό τώρα προσπαθώ να συνέλθω....
    Τελικά μια απόφαση είναι όλα...
    :-)
    Πήγα για καφέ, όμορφα πέρασα...

    Εγώ να δεις πόσο τον γουστάρω τον Σάκη....

    Φιλια πολλααααααααα!!


    @ artou

    Αγαπημένο μου κάρμα, το πιστεύεις ότι όταν έγραφα αυτή την ανάρτηση εσένα σκεφτόμουν???
    Επιτέλους και λίγη χαρά...
    όχι ότι συνέβη κάτι ευχάριστο (ίσα ίσα...)Απλά αρχίζω να αλλάζω οπτική, γιατί η προηγούμενη με χάλαγε πολύ...

    Φιλιαααααααα!


    @ zealot~ape

    Είμαι ρονατικός τύπος...Τα είπαμε αυτά...Και ειδικά αυτά τα χαζοτράγουδα, με φτιάχνουν τρελλά...Σαν να βγαίνει το 10 χρονο από μέσα μου....

    Υπάρχει πρόβλημα???
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι καφε πινεις δεν μας ειπες...

    και ποιος σου ειπε να μην πας?..και ποιος σου ειπε οτι πρεπει να κλαις?...γιατι κλαις...συ δεν ήσουν που γελαγες χθες?...

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Βλαμμενος

    Πίνω αναλόγως τη διάθεση...Εχθές ας πούμε, έπινα σοκολάτα...Αλλά και το εσπρεσάκι μ'αρέσει...

    α)Δεν ξέρω ποιος μου είπε να μην πάω, αλλά όποιος και να ήταν με έπεισε!
    β)Εγώ με κάνω και κλαίω..Αλλά είπαμε τέλος αυτάαααα!
    γ)Εγώ ήμουν που γέλαγα προχθές...Μέχρι εχθές έκλεγα...Σήμερα ξαναγελάω...Έτσι είμαι εγώ κυκλοθυμικό άτομο...


    Οκ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!