Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

Tiësto - Love Comes Again

Μ'αρέσει όταν ξυπνάω έτσι :))))

6 σχόλια:

  1. ι λοβ τιεστο!

    υ.γ. του είχα παρει συνεντευξη, όταν ηρθε στους ολυμπιακους αγώνες..... το ήξερες οτι το όνομα του σημαίνει "γλάστρα";;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ kat.

    ΧΑΧΑ!Είσαι απίστευτη!Δημοσιογράφος διεθνούς φήμης!

    Δεν ήξερα για το ονοματάκι του!

    Μουτς μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tι μου θύμισες με αυτό το τραγουδάκι τώρα.... αχ!












    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. mmmmmm gooooooooodddddddddd
    dne aporo pou simeni glastra afou otanb irthe sto voukouresi itan imilipothimos kai oli h sinavlia itan ena mixarismeno cd!:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Le Chat Noir

    Καλημέρα!Καλωσήρθες!
    Δεν μου λες όμως τι σου θύμισα!:P
    Εμένα να δεις τι μου θυμίζει...

    :)


    @ The Brother


    χαχα!όλοι έχουμε τις καλές μας και τις κακές μας στιγμές...
    Συγχωρείται!

    Φιλιά αστέρι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!