Πέμπτη 28 Αυγούστου 2008

Καλοκαιρινές διακοπες #2

Έφυγα....
Μην ανησυχείτε....Έφυγα για να ξαναγυρίσω.
Αφού δεν έμεινα στην Κέρκυρα , τότε μη φοβάστε....
Όπου και να πάω θα γυρίσω στη βάση μου....

Πάμε πίσω λοιπόν!!!

Τετάρτη βράδυ , χωρίς πολύ ύπνο και με μέτρια διάθεση ξεκίνησαμε...
Κόκκινο τουτού αλλά χωρίς λαλά αυτή τη φορά , αφού ξεχάσαμε τη μουσική στο σπίτι...
Μετά από περίπου 4 ώρες οδήγηση, επιβιβαστήκαμε στο καράβι για Ζάκυνθο.
Και με μια ώρα διαδρομή με το Καράβι φτάσαμε στη Zante...


Δεν θα πω πολλά για το νησί...Οι φωτό θα σας πούν περισσότερα :



κολυμπήσαμε ...
















...σε αυτά τα νερά...













Μπήκαμε
σε σπηλιές....













Είδαμε ναυάγια
...





από κοντά...






... αλλά και από μακριά ...

















Είδαμε το ηλιβασίλεμα...



Απολαύσαμε ησυχία....

Μας νανούρισαν τα τζιτζίκια....

Κοιμηθήκαμε αγκαλιά...

Μέσα στη φύση......




Ξυπνήσα στην αγκαλιά σου...


...Χωρίς τζιτζίκια ...

Παρέα μόνο με τον ήχο από το κύμα που σκάει στην ακτή...




Και γυρίσαμε πίσω... Γεμάτοι όμορφες εικόνες... Χρώματα... Μυρωδιές...
Έτοιμοι για έναν μακρυυυυυυυυυυυυ χειμώνα ... Σε χινοδρομικά και ξενώνες....

Έτοιμοι για εκδρομές βουνίσιες!!!!!




Καλό Φθινόπωρο λοιπόν!....
Επειδή ακούγεται καλύτερο από το "Καλό χειμώνα"....:P

10 σχόλια:

  1. γργργργρ

    δεν σου ξαναμιλαω


    Υ.Γ για δυο ώρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μένα αυτό το "καλό χειμώνα να'χουμε" στραβά μου ακούγεται..
    Εγώ πάντως θα πάω και χειμώνα για ορειβασία οπότε μια χαρά θα μου πάει.
    Φανταστρουμφικές οι φωτό σου..
    Καλά να περνάααααααααααααας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ artou

    Έτσι έτσι....
    Σμάτς!
    Καλό μήνα καιλή εβδομάδα...Καλό φθινόπωρο!


    @ stardust30

    Εγώ δεν είμαι φαν την ορειβασίας, αλλά γενικά το βουνό και το χειμωνιάτικο τοπίο πολύ μου αρέσει ....
    Απολαμβάνω το κρύο και το χιόνι, μπροστά στο τζάκι με καλή παρέα και πολύ γέλιο!

    Ευχαριστώ για τις φωτό!
    Έρχονται και άλλες το χειμώνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η κέρκυρα είναι και γαμώ τα νησιά τρεις τελίτσες

    σα τη κέρκυρα δεν έχει τρεις τελίτσες.

    πέρα απο κάθε πλάκα αισθάνομαι ερωτευμένος με αυτό το νησί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωωωω την μαγευτική νύχτα θα ήταν αυτή, ένας χρόνος ακόμα και μετά θα είμαι ελέθευρος....

    Καλό χειμώνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ desa

    Μπράβο!Αλλά εδώ λέμε για τη Ζάκυνθο!
    :PPPPPPPPPPPPPP
    Χαχαχα!
    Πολύ όμορφη η Κέρκυρα....

    Καλώς ήρθες!


    @ Εφιάλτης

    Πολλές νύχτες αυτό το καλοκαίρι ήταν μαγευτικές...Ακόμα είναι....

    ;-)

    Εφιάλτη μου...Τι σε κρατάει ακόμα ένα μήνα???Και από τι σε κρατάει?

    Καλό φθινόπωρο λέμε...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχει κι αυτό τις ομορφιές του, οπότε το κρατάμε!
    Καλώς να ματαξαναφύγεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ KitsosMitsos

    Ε μα, τι νόμιζες?Εδώ θα έμενα?
    Ααππαπα..Είμαι γυριστρούλα εγώ!!!!!

    Μάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έτσι βρε σκορπινάκι, καλό Φθινόπωρο λέει ο κόσμος (και ουχί το εφιαλτικό… καλό Χειμώνα). Τέλειες οι φωτό και απ' ό,τι φαίνεται το διασκέδασες πολύ. Άντε καιρός για τις φθινοπωρινές εκδρομές (αν κι εγώ θα κάνω τρία ακόμα μπανάκια το π/σ/κ, καιρού επιτρέποντος...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Δ. Τζ.

    Και εγώ λέω να πάω για μπανάκι το σ/κ. Φυσικά αν μας κάνει τη χάρη ο καιρός...
    Δεν τελείωσαν τα μπάνια και η καλοπέραση...Απλά ήρθε το φθινόπωρο!Δεν σημαίνει τίποτα αυτό :P

    φιλιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!