Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Κοσμολογία

Εχω πολλά που γυρίζουν στο μυαλό μου, αλλά σήμερα αποφάσισα να ασχοληθώ με την κοσμολογία.

Ξέρεις μωρέ αυτή η επιστήμη που ασχολείται με τη δημιουργία του συμπαντος.

Ναι ,υπάρχει και επιστήμη εκτός από το παραμύθι του Αδαμ και της Ευας και του "Και εγενετω φως" κλπκλπ. 

Πάντα μου κέντριζαν το ενδιαφέρον οι θετικές επιστήμες. Ναι, ναι είμαι από αυτές που δε συμπαθούσαν τα κορίτσια και το κουτσομπολιό στο σχολείο και οι φίλοι μου ήταν πάντα αγόρια. Δεν έκανα λατινικά και δεν συμπαθώ τα θεωρητικά μαθήματα. Αντίθετα τα μαθηματικά και η φυσική ήταν πάντα αγαπημένα μου. Ήταν και είναι πάντα κάτι που καταλάβαίνω πολύ καλύτερα. Ο λόγος? Απλά έιναι λογικά αποδείξιμα και τεκμηριωμένα και δεν χρειάζονται σάλτσες για να καλύψουν τις τρύπες και τα κενά των θεωρητικών. 

Καθώς λοιπόν διάβαζα για τα παράλληλα σύμπαντα, που πλέον αποδεικτύεται ότι υπάρχουν, έπεσα ΞΑΝΑ για χιλιοστή φορά πάνω σε αυτόν τον τύπο, που κάποια χρόνια πριν είχα δεί ένα ντοκυμαντέρ γιαυτόν και είχα πάθει πλάκα. 

Ο Stephen Hawking είναι παγκοσμίου φήμης και βραβευμένος επιστήμονας κοσμολόγος και έχει απαντήσει, με αποδείξεις πάντα, με τις ερευνές του σε πολλά αναπάντητα, μέχρι τώρα, ερωτήματα όπως τη δημιουργία του σύμπαντος. 

Σήμερα λοιπόν θα σας δώσω αυτό το βιντεάκι το οποίο είναι και υποτιτλισμένο για όσους δεν τα πάνε καλά με τα αγγλικά, και σας προτείνω να το παρακολουθήσετε γιατί πραγματικά ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.



Σας φιλώ τσιμπητά

9 σχόλια:

  1. Πολύ καλό το βιντεάκι.

    Εδώ Αυτός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικό Σκορπίνα μου!
    Ακόμα και μένα που ποτέ δεν ήμουν καλή με τα μαθηματικά και τη φυσική...με καθήλωσε!!!
    Ευχαριστώ πολύ για το μάθημα!
    Φιλάκια πολλά:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ!Πόσο μα πόσο χαίρομαι δεν φαντάζεσαι! Είδες το οπτικοακουστικό τι μπορεί να κάνει? θαύματα! χαχαχαχα!

      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστούμε! Μικρό είναι ίσως κάτσω να το δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάτσεις, να κάτσεις! Αξίζει σε λέω ;)

      Διαγραφή
    2. Το είδα ναι! Αν και δεν κατάλαβα ένα πράγμα, πες μου αν θυμάσαι. Οκ ήταν το σύμπαν μια μαύρη τρύπα, τι ήταν η αφορμή για το μπαμ της τρύπας;;;

      Διαγραφή
    3. Αν και δεν το έχω διαβάσει, από τα υπόλοιπα που έχω διαβάσει, υποθέτω ότι όπως η δημιουργία της μαύρης τρύπας, έτσι και η "έκρηξη" είναι αποτέλεσμα της διατήρησης της ισορροπίας της φύσης. Είναι δηλαδή μια μορφή εξισορρόπησης της ενέργειας.
      Υποθέτω!

      Θα το ψάξω εκτενέστερα βέβαια και θα σε ενημερώσω αν μάθω κάτι. Μέχρι τώρα ξέρω μόνο για σουπερνόβα λευκούς νάνους και πάλσαρ. Τίποτα για την έκρηξη μαύρων τρυπών. ;)

      Φιλί!

      Διαγραφή
  4. Τον κόσμο τον φτιαχνουν τα άτομα που κυκλοφορούν πάνω σε αυτόν.

    Καλησπέρες δύσκολες οι αναλύσεις μέσω κινητού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!