Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

Love me wherever you are

Το ξέρω ότι στη φάση που ζω δεν κολλάει αυτό το τραγούδι, αλλά να σου πω κάτι?
Είναι εδώ και ένα μήνα που το ακούω κάθε μέρα, και αντί να το βαρεθώ ανατριχιάζω ακόμα...

Αλήθεια πολλές φορές κατά της διάρκεια των χρόνων που πέρασαν, αναρρωτήθηκα "εγώ γιατί να μην είμαι fan της μιας βραδιάς?" Γιατί να έχω βάλει τέτοιους ηθικούς φραγμούς στον εαυτό μου, και να μην μπορώ να "χαρώ" όπως οι περισσότερες -οι γύρω μου?

Γιατί όποτε ακούω για ευκαιριακό σεξ και καλοπέραση μιας νύχτας μου έρχεται αναγούλα?

"How do you love on a night without feelings?"


Νιώθω που λές ότι μέσα στο κεφάλι μου συνυπάρχουν 2-3-4(μπορεί και περισσότεροι) μαζί.

Καταλαβαίνεις ότι υπάρχει ένας μόνιμος τσακωμός μέσα μου - ίσως γιαυτό είμαι "μές στην τσίτα" συνέχεια και δεν μπορώ να ησυχάσω. Όλοι μου οι εαυτοί είναι το ίδιο έντονοι. Δεν υπάρχει υποχώρηση από πουθενά. Αφού μερικές φορές, σκέφτομαι να τους αφήσω να τσακώνονται μεταξύ τους και να την κάνω...
Έλα μου όμως που τους αγαπάω όλους και δεν μπορώ να τους αφήσω...

Στην τελική αυτό που συνήθως υπερισχύει είναι ο πουριτανός εαυτός μου (αν εξαιραίσεις μερικές φορές τις ενδυματολογικές επιλογές μου, όπου βγαίνει "ο άλλος μου εαυτός").

Έτσι που λες, όταν άκουσα αυτό το κομμάτι ένιωσα ότι με αντιπροσωπεύει κάπως ...

Αλήθεια το έχω ξαναπεί, πιστεύω στην παντοτινή αγάπη, στην αγάπη "Till death tear us apart".

"On our bodies we share the same scar"

Ίσως αυτό είναι που με κάνει να τα βλέπω όλα τόσο ροζ.
Πιστεύω στον αλληλοσεβασμό μεταξύ τω ανθρώπων, και πιστεύω ότι θα μπορούσε να υπάρξει μια κοινωνία χωρίς σκοτωμούς γιατί οι άνθρωποι είναι φτιαγμένοι να αγαπούν ο ένας τον άλλο. Η υπερβολική αγάπη - ως ακραίο συναίσθημα - προκαλεί ακραίες συμπεριφορές - βλέπε εγκλήματα πάθους - αλλά και αυτό πάλι είναι απόρια της νομισματικής κοινωνίας στην οποία ζούμε. Αν δεν εξαρτιόμασταν οικονομικά ο ένας από τον άλλο, και αν δεν ακολουθούσαμε τα επιβεβλημένα από τα περιοδικά και τη μόδα , πρότυπα τότε θα ήμασταν ελέυθεροι να αγαπήσουμε και να μας αγαπήσει ο οποιοςδήποτε....

Το νιώθω τώρα ότι έχω χαθεί σε μονοπάτια της σκέψης μου περίεργα γιαυτό θα σας αφήσω να απολαύσετε το τραγουδάκι μου...
Οι στίχοι αφιερωμένοι...
Love me wherever you are...

Wire to Wire - Razolight

What is love but the strangest of feelings?
A sin you swallow for the rest of your life?
You've been looking for someone to believe in
To love you, until your eyes run dry

She lives on disillusion road
We go where the wild blood flows
On our bodies we share the same scar
Love me, wherever you are

How do you love with a faith full of rust?
How do you turn what the savage take?
You've been looking for someone you can trust
To will love you, again and again

How do you love in a house without feelings?
How do you turn what the savage take?
I've been looking for someone to believe in
Love me, again and again

She lives by disillusions glow
We go where the wild blood flows
On our bodies we share the same scar

How do you love on a night without feelings?
She says "love", I hear sound, I see fury
She says "love's not a hostile condition"
Love me, wherever you are

Love me, wherever you are
Love me, wherever you are
Wherever you are

13 σχόλια:

  1. Κοιτα τα ατομα της μιας βραδιας ισως πραττουν ετσι επειδη φοβουνται την δεσμευση η φοβουνται μην πληγωθουν

    υπαρχουν τοσοι λογοι με γιατι
    κανουμε κατι

    στην τελικη καλο ειναι να κανουμε αυτο που λεει η ψυχη και το μυαλο μας και ολα τα αλλα ειναι περιττα

    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μετά εγώ είμαι η τρελλή; :Ρ

    Καλά τα λες. Ούτε εγώ ήμουν (ούτε θα είμαι) ποτέ φαν του συγκεκριμένου "σπορ"...

    Αν έχεις ανασφάλειες και θεωρείς ότι τις καλύπτεις με "σχέσεις" της μιας βραδιάς, πήγαινε σε ψυχολόγο καλύτερα.

    Αν είσαι νυμφομανής ή σεξομανής και το κάνεις γι'αυτό, πήγαινε σε γυναικολόγο-σεξολόγο-αφροδισιολόγο (κάποιος από όλους αυτούς θα βοηθήσει!).

    Σωστά;

    Για όλα υπάρχει λύση. Και ειδικά όταν έχεις νιώσει την αγάπη ενός ανθρώπου στο άτομο σου ή την έχεις νιώσει εσύ για κάποιο άλλο άτομο, δεν μπορείς να κάνεις "ξεπέτες". Και ας καταλήξει άσχημα η σχέση.

    Τι γιατί;

    Γιατί έχεις "κακομάθει". Έχεις γίνει love addict :)

    Να μείνεις έτσι ρομαντική ΠΑΝΤΑ! Στο together forever δεν ξέρω κατά πόσο πιστεύω, γιατί με έχουν διαψεύσει πολλές φορές τα γεγονότα, αλλά σίγουρα πιστεύω στην αγάπη και την δύναμή της....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ skouliki

    Πάντα υπάρχει λόγο που γίνεται κάτι.
    Και αν βγώ έξω τρελλαμένη από θυμό και σκοτώσω το πρώτο περαστικό πάλι κάποιο λόγο είχα που το έκανα, δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό όμως...
    Άρα ας ξανασκεφτούμε καλύτερα τις επιλογές μας...


    @ modus vivendi

    Σ'αρεσε εεε??
    Μουτς!Μουτς και πάλι μουτς!
    (Το παλιορουβίτσα δεν θα το σχολιάσω....)


    @ Raven

    Εγώ φιλενάδα είμαι η πρώτη που έχω δηλώσει δημοσίως την τρέλλα μου...
    Και το γουστάρω κιόλας...

    Συμφωνώ απόλυτα!
    Όταν έχεις "δαγκώσει το μήλο", δεν μπορείς να ξεχάσεις τη γεύση του...

    Ούτε εγώ ξέρω κατάπόσο μπορεί να λειτουργήσει το together forever, αλλά μαγεύομαι και μόνο στην ιδέα ότι μπορείς να γεράσεις με έναν άνθρωπο μαζί και να μοιράζεστε συναισθήματα αγάπης...

    Αθεράπευτα ρομαντική ρε γαμώτο...:)

    Μάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Sleeping with ghosts λοιπόν...!!
    Το θέμα είναι να νιώθει καλά με τον εαυτό του ο καθένας.. Ότι και αν κάνει.
    Πάντως, πιστεύω ότι έχουμε υπερεκτιμήσει τον έρωτα και την αγάπη, ειδικά αν δεν τα έχουμε βρει ακόμα.. Και μεταξύ αναζήτησης και ηθικής οι μόνοι χαμένοι είμαστε εμείς.. Όπως προείπα, το ζητούμενο είναι αυτό που κάνει κανείς να νιώθει ότι είναι το σωστό. Κι ας μην είναι για τους άλλους.. Φτάνει που είναι γι' αυτόν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Γιώργος Τ.

    Συμφωνώ εν μέρη με ότι λές,σίγουρα ο έρωτας και η αγάπη έχει υπερεκτιμηθεί. Μάλιςστα εγώ θα το έθετα αλλιώς. Ο έρωτας και η αγάπη είναι δυο έννοιες ξεχειλωμένες απ'όλα αυτά που θέλουμε να τους χωρέσουμε.
    Τα πράγματα είναι απλά, αν υπάρχει αλληλοσεβασμός στην προσωπικότητα του άλλου τότε love can last forever...

    Όσο για την ηθική, θεωρώ ότι είναι ένας από τους λόγους που μας κάνει να ξεχωρίζουμε από τα ζώα. Είπαμε να πράττουμε όπως νιώθουμε αλλά ας μην υιοθετούμε ζωώδεις συμπεριφορές. Γιατί να σου πώ κάτι?Και ο γάτος το κάνει με την μάνα του αλλά αυτό στην ανθρώπινη κοινωνία είναι κατακριτέο...Ας μην ξεφεύγουμε από τα όρια στο όνομα της απελευθέρωσης...ΕεεΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. poli omorfo tragoudi skorpinaki...
    kata ti gnwmi mou den einai thema ithikis toso oso einai thema sinaisthimatwn kai stigmwn...
    to poso dineis kai dinesai...
    to poso kapoios tha mpei kai tha epireasei ti zoi sou...
    pote den ksereis posa defterolepta xreiazontai gia na allaksei kai poso mia stigmi mporei na se epireasei pio poli apo mia olokliri zoi...

    p.s.anoiksa ta sxolia den kserw ti eixan pathei ta atima....
    perimenw sxolia gia tin kate!!!!
    kate 4 ever the best-est!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχεις πρόσκληση για παιχνίδι κοπελιά! Κάτι μου λέει ότι θα ρίξω πολύ γέλιο με την ανάρτησή σου!

    Α είναι και το προηγούμενο ε; Μην ξεχνιόμαστε!

    Με έχεις γράψει μήπως; :Ρ :)

    Φιλιά και καλό τριήμερο, bebe!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με συμπλήρωσες απόλυτα στην υπερεκτίμηση αγάπης και έρωτα.. Περί ηθικής, σίγουρα κάποια πράγματα είναι κατακριτέα από κάθε λογικό άνθρωπο, ενώ κάποια άλλα για άλλους είναι ανήθικα και για κάποιους όχι.. Κάπου εκεί μπερδεύονται τα πράγματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οπως σου βγάίνει εσένα καλύτερα, ετσι πρέπει να ναι.
    Μάλλον εχεις ανάγκη απο κατι πιο μεγάλο, πιο βαθυ΄ και πιο γεμάτο.
    Ποτέ μην λες ποτέ γιατι δεν ξέρεις πώς θα σου ερθουν τα πράγματα, αλλα την όποια περιπέτεια της ζωής σου θες να την μοιραστείς να νοιάζεσαι και να νοιάζονται για σενα, γι αυτο δεν εχει νόημα μια ξεπ... της μισής ωρας και όπου να ναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ polixrwmos

    Φιλί βρε!


    @ Γιώργος Τ.

    Πιστεύω ότι τα πράγματα είναι πολύ απλά.Όπου υπάρχει συναίσθημα όλα είναι οκ. Όπου δεν υπάρχει, τότε λειτουργεί στεγνή λογική. Σε κάθε περίπτωση δεν βρίσκω πουθενά μπέρδεμα...:))))


    @ tzonakos

    Η ξεπέτα δεν έχει να κάνει με την ώρα, αλλά με το συναίσθημα...
    "How do you love on an night without feelings?" Εκεί είναι η απορία μου...Πως γίνεται χωρίς συναίσθημα...

    Νομίζω είναι στην ανθρώπινη φύση η ανάγκη για κάτι πιο βαθύ και πιο μεγάλο...

    Αλλιώς ρε γαμώτο γιατί ζούμε?Αν ξεφτυλίσουμε τα πάντα τότε τι να περιμένουμε από το μέλλον?

    Είμαι πολύ ρομαντική?Είναι κακό αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εισαι αλλα αν το διαχειριστείς σωστά θα εισαι μια χαρά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ tzonakos

    Είμαι και δεν θέλω να το διαχειριστώ καθόλου...Ας διαχειριστούν οι υπόλοιποι τον κυνισμό τους και ας γίνουν λίγο περισσοτερο ρομαντικοί ώστε να μπορέσουν να συνυπάρξουν μαζί μου...
    That's my game...These are my rules..
    :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!