Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2009

Επειδή το νόμισμα έχει πάντα 2 όψεις...

Αυτός: Ναι, επιτέλους. Δεν μπορούσα να περιμένω άλλο.

Αυτή: Θέλεις να φύγω;

Αυτός: Όχι, ούτε καν να το σκέφτεσαι.

Αυτή: Με αγαπάς:

Αυτός: Φυσικά. Όσο πάει και πιο πολύ.

Αυτή: Μ' έχεις απατήσει ποτέ;

Αυτός: Όχι βέβαια.

Αυτή: Θα με φιλήσεις;

Αυτός: Οπωσδήποτε.

Αυτή: Θα με χτυπήσεις;

Αυτός: Είσαι τρελή; Δεν είμαι τέτοιος τύπος.

Αυτή: Μπορώ να σ' εμπιστευτώ;

Αυτός: Ναι

Αυτή: Αγάπη μου!

Τώρα διαβάστε το ανάποδα,
από κάτω προς τα πάνω.




Το τραγουδάκι που ακούμε είναι blast from the past

Και ναι!!
Είναι ο Σάκηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηης όταν ακόμα ήταν μωρό...


Μ'αυτά μεγάλωσα... Μην αναρρωτιέσαι γιατί είμαι τόσο ροζ... :)))))


Με κομμένη την ανάσα - Σάκης Ρουβάς

Κάτι τέτοια βράδια,
Σιωπηλά και άδεια
Ψάχνω να σε βρω για να σου πω
Την πόρτα μου να ανοίξεις
Και ν' αποκαλύψεις
Στο κορμί μου κάθε μυστικό

Με κομμένη την ανάσα παραδίνομαι
Να με κάνεις ότι θέλεις
Σου αφήνομαι.
Σου ανήκει στο 'χω πει,
Η δική μου η ζωή δίχως όρους.
Με κομμένη την ανάσα παραδίνομαι
Να 'μαι σκλάβος σου μου λες
Κι αμέσως γίνομαι
Μια για πάντα στο δηλώνω
Να σε νιώθω θέλω μόνο
Με κομμένη την ανάσα στο φιλί σου να τελειώνω

Στα όρια μιας κρίσης,
Θέλω να μ' αφήσεις
Με επιταχυνόμενο ρυθμό
Όλες τις αισθήσεις
Να μου συντονίσεις
Σ' ένα μήκος κύματος τρελό

Με κομμένη την ανάσα παραδίνομαι
Να με κάνεις ότι θέλεις σου αφήνομαι
Σου ανήκει στο 'χω πει,
Η δική μου η Ζωή δίχως όρους.
Με κομμένη την ανάσα παραδίνομαι
Να 'μαι σκλάβος σου μου λες
Κι αμέσως γίνομαι
Μια για πάντα στο δηλώνω
Να σε νιώθω θέλω μόνο
Με κομμένη την ανάσα στο φιλί σου να τελειώνω


9 σχόλια:

  1. παντα υπαρχουν 2 οψεις.
    διαλεγεις
    η κορωνα η γραμματα.
    δεν υπαρχει νικημενος η ηττημμενος...
    απλα διαφορετικες επιλογες...

    καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μια βόλτα πέρασα ναδώ πως περνάς
    την καλήνύχτα μου
    θα ξαναέρθω

    ωραία η tourtou soy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. xaxax νταξει εννοειται οτι η μαλακια αν την παρουσιασεις οκ γινεται θαυμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. xaxax νταξει εννοειται οτι η μαλακια αν την παρουσιασεις οκ γινεται θαυμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ.ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακριβώς!! 2 όψεις έχει κάθε νόμισμα... Το ποιά όψη θα επιλέξεις είναι αποκλειστικά δική σου απόφαση, όχι της τύχης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σάκηηηηηηηηηηη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Σκορπίνα μου καλά να είναι το παλικάρι, αλλά είναι πιο όμορφος από ποτέ.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι αλλά αυτός που κρατάει στα χέρια του το νόμισμα το κοιτάει από όποια μεριά θέλει αυτός και το στρίβει ανάλογα

    αυτό εχω να δηλώσω εγω


    φιλι στα μούτρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ #lockheart#

    Δεν είμαι σίγουρη ότι έχεις πάντα τη δυνατότητα να επιλέξεις...Μερικές φορές απλά αποδέχεσαι την κατάσταση όπως είναι...


    @ Γιάννης Παππάς

    Καλωσήρθες...
    Ευχαριστώ για το χελωνάκι μου!!!:)


    @ skouliki

    Εννοείται!
    Και το θαύμα - μλκια αν δεν ξέρεις πως να το παρουσιάσεις...εεε?

    Σμουτς!



    @ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS

    Διαλέγεις???


    @ Γιώργος Τ.

    Δεν πιστεύω ότι μπορείς να επιλέξεις τι θα γίνει. Μπορείς όμως να επιλέξεις αν θα το δεις θετικά ή όχι...



    @ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

    Το ξέρω ότι είσαι κρυφορουβίτσα και εσύ γλαρομαμά...:)))


    @ artou

    Χμμμ...

    Ναι, έχεις ένα ponit....
    Κοίτα εσύ να είσαι καλά και χέσε τα νομίσματα λέω εγω...
    :PPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!