Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΓΛΥΚΑ - ΣΚΑΤΑ

Λοιπόν, ξέρεις τι είναι μια μέρα γλυκά - σκατά?

Θα σου πω εγώ τι είναι :

Είσαι άνεργη εδώ και 2 μήνες και προσαπθείς να τα βολέψεις όπως - όπως με ευκαιριακές δουλειές του ποδαριού.Και ενώ τα κουτσοκαταφέρνεις, πρωι πρωί, χτυπάει το τηλέφωνο και σε ενημερώνουν ότι ακυρώνεται η δουλειά σου για τις επόμενες μέρες ενώ έχεις υπολογίσει τα χρηματά σου ακριβώς και μένεις ξεκρέμαστη.

Παίρνεις μια βαθιά ανάσα και λές "Θα το περάσω"...

Ντύνεσαι και βγαίνεις να πληρώσεις λογαριασμούς και χιονίζει και βρέχει ταυτόχρονα (που γίνεται ο δρόμος χάλια και δεν το στρώνει να ησυχάσουμε και έχει και ψοφόκρυο...)

Και ενώ δεν φταίς τρακάρεις στο δρόμο με ένα μηχανάκι... - Εγώ το έχω πεί κάτι τέτοια γύναια πρέπει να τα κλειδώνουν στο σπίτι και να τις βάζουν να πλένουν πιάτα όλη μέρα...
Επουδενή να μην τους επιτρέπουν να οδηγούν ΤΙΠΟΤΑ!!!!!Ούτε ποδήλατο γιατί είναι επικίνδυνες...

Και επιστρέφεις σπίτι (αφού έχεις μείνει άφραγκη από τους λογαριασμούς) και μιλάς με την ασφαλίστρια σου η οποία σε ενημερώνει για το τι μπορεί να επακολουθήσει επειδή δεν φώναξες την αστυνομία στο τρακάρισμα - δεν τράβηξες μια φωτογραφία (το κινητό με κάμερα με μάρανε, να βγάζω την αφεντομουτσουνάρα μου μόνο ξέρω....γαμώ την τεχνολογία μου...) - δεν αντάλλαξες στοιχεία κλπ (και τα νεύρα κρόσια σου λέω....)

Κλείνεις το τηλέφωνο, παίρνεις άλλη μια βαθιά ανάσα και λες "Μπόρα είναι θα περάσει",
ενώ παράλληλα σκέφτεσαι "Αφού όλα πάνε σκατά, δεν παίρνω τηλέφωνο το κονέ που έχω για να βρώ δουλειά της προκοπής -Έτσι, για να φάω το άκυρο και από εκεί να δέσει το γλυκό και μαζί του να δέσω και μια πέτρα στο λαιμό μου να φουντάρω από το Σούνιο και εγώ σαν τον Αιγαία...-"...


Και παίρνεις λοιπόν τηλέφωνο...
Και το σηκώνει η γραμματεία - σε παραπέμπει σε άλλη γραμματεία και αφού έχεις γίνει μπαλάκι με το τηλέφωνο σε όλη την εταιρεία καταλήγεις στην ιδιεταίρα του κονέ.
Η οποία, φυσικά αφού σε βάλει σε αναμονή, δεν σου περνάει την γραμμη γιατί : "Δεν είναι στο γραφείο του αυτή τη στιγμή, αφήστε το τηλέφωνό σας να επικοινωνήσει ο ίδιος μαζί σας..."

Φυσικά, αφήνεις τηλέφωνο - αλλά επιδή είσαι μεγάλη μουχρίτσα- ζητάς και το προσωπικό του μειλ.Η κοπέλα στο δίνει και κλείνετε το τηλ.

Κοιτάς την οθόνη του υπολογιστή σου και σκέφτεσαι "Δεν θα με καλέσει ποτέ πίσω...Ας στείλω ένα μειλ το βιογραφικό μου just in case που δει τα μειλ του και ενδιαφερθεί...".
Ξεκινάς να πληκτρολογείς τη διεύθυνση στο μήνυμα και χτυπάει το κινητό σου κλήση από απόκρυψη....

Στιγμιαία σκέψη:
"Ωχ! Λες να είναι η χαζή με το μηχανάκι και να μου πει ότι έσπασε τίποτα, ότι έγινε το μαλλί της μπλέ-πράσινο κόκκινο , ότι φύτρωσε κέρατο ότι, ότι...και φταίω εγω που ήρθε και έπεσε πάνω μου???"

Παρόλα αυτά απαντάς την κλήση πολύ γλυκά και ευγενικά - σκεπτόμενη "θα σου δείξω εγώ παλιοζώο που θα μου πείς εμένα"...- και προς μεγάλη σου έκλπηξη είναι ο άνθρωπος - κονέ για δουλειά!!!

Είναι άμεσος, ευγενικός και εσύ πολύ συνοπτικά και χωρίς φόβο και πάθος (αφού έχεις ηδη πάρει την πρώτη κρυάδα) του εξηγείς πως έχει η κατάσταση και τον ρωτάς αν θέλει να του στείλεις ένα βιογραφικό σου για να σε έχει στα "υπ' όψιν" του αν παρουσιαστεί κατι.

Και ενώ το καλύτερο που περιμένεις να ακούσεις είναι "οκ στείλε και βλέπουμε" εκείνος λέει: "Μετά από 3 χρόνια άψογης συνεργασίας που είχαμε, φυσικά και δεν χρειάζεται να μου στείλεις βιογραφικό...Ξέρω ποια είσαι, ξέρω ότι αυτό που κάνεις το κάνεις καλά και θέλω να ξέρεις ότι αν και το team εδώ είναι κλειστό, θα την στρώσω εγώ την κατάσταση...". Ευχαριστείς και κλείνεις το τηλέφωνο.

Και νιώθεις μια χαρά να σου γεμίζει το είναι σου...Τόσο που νιώθεις ότι θέλεις να ουρλιάξεις.
Και θες να βγεις έξω και να φιλήσεις τους περαστικούς - αλλά δεν το κάνεις, γιατί αν σε πάρει για δουλειά τι άλλο θα κάνεις?...-. Και όλα μοιάζουν να είναι λίγο περισσότερο ροζ απ'ότι συνήθως....


Και ξαναγυρνάει στο μυαλό σου η χαζή με το μηχανάκι...


ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΛΥΚΑ ΣΚΑΤΑ...


και η μέρα δεν έχει τελειώσει ακόμη...

φαντάσου....

5 σχόλια:

  1. afta einai mia xairesei mia lipasai etsi paidi mou ama den exeis mia xarmolipi ti endiaferon na exei i zoi...
    ta exw pei egw gia tis ginaikes odigous tis sigkekrimenes kai poso mallon me mixanaki...
    dipli pikra...
    omws me to doulitsa dipli glika...
    ante makari...

    ->asxeto<-
    we won we won !!!!!!!!!!!!!
    kate winslet best actress in a leading role 2009

    ston kosmo mou egw
    min asxoleiste
    xe xexexe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να χαίρεσαι που αναγνωρίζουν τόσο την αξία σου, γιατί δυστυχώς δεν υπάρχουν και πολλοί τέτοιοι!

    Αξίζεις, φαίνεται και στο αναγνωρίζουν, κουκλί! :)

    Άσε τα υπόλοιπα που σου "χάλασαν" την μέρα... Σκέψου μόνο τα καλά!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ polixrwmos

    Αγαπητέ μου,
    Από θέμα χαρμολύπης η ζωή μου, όπως ξέρεις, είναι πολύ ενδιαφέρουσα.Δεν νομίζω ότι έχω βαρεθεί ποτε...Μια κλαίω και μια γελάω...:)

    Μακάρι δε λες τίποτα με τη δουλίτσα...You know...;)

    Το άσχετο παρτ πολύ μ'αρέσει!Και εγώ από εχθές το πρωί αυτό λέω!Πάλι καλα που το πήρε η κειτ το αγαλματίδιο!όχι τίποτα άλλο αλλά δεν την πάω μια την τζολί..:PPP
    Άσε που εδώ ασχολούμαστε με όλους!:P



    @Raven

    Χαίρομαι ρε συ, πραγματικά χαίρομαι. Και αν πίστευα ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος είναι κονέ για δουλειά το πίστευα ακριβώς γιατί η συνεργασία που είχαμε ήταν τέλειαααααααααα!
    Ας ελπίσουμε για το καλύτερο!

    όσο για τη χαζή με το μηχανάκι δεν έχει δώσει σημεία ζωής μέχρι τώρα και λέω να την ξεχάσω...
    :)

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Σκορπινα. Έτσι είναι όταν είσαι ανέργος δεν ξέρεις τι να κάνεις. Οτι σε αναγνωρίζουν κάποιοι απο αυτά που έχεις κάνει σημαίνει πολλά. Πόσο όμως θα αντέξεις να περιμένεις? Δεν θέλω να σου χαλάσω την ημέρα και εγω άνεργος είμαι 3 μήνες τώρα και έχω να αντιμετωπίσω και το ρατσισμό οτι είμαι απο την επαρχία και πρέπει να βάλω διεύθυνση Αθηνών για να με καλέσουν έστω σε συνέντευξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ ioannis_the_great

    Καλημέρα και σε σένα,
    Σε καταλαβαίνω, απλ΄η δική μου η δουλειά έτσι είναι.Είμαι free lancer και ο χώρος στον οποίο εργάζομαι έτσι λειτουργεί. Όμως ασχέτως με τον χώρο η ανάγκη για δουλειά είναι η ίδια σε όλους μας.

    Η αλήθεια είναι ότι σε καταλαβαίνω περισσότερο και για το θέμα επαρχία.Παρόλο που είμαι Αθηναία το έζησα αυτό με μια φίλη μου που ήθελε να βρει δουλειά στην Αθήνα, την οποία τελικά για να δουλέψει εδώ την φιλοξενώ σπίτι μου...

    Οπότε πίστεψέ με καταλαβαίνω καλά το παράπονο σου...
    Εύχομαι τα καλύτερα, και να ξέρεις ότι κάθε εμπόδιο που μας εμφανίζεται είναι για καλό..Σχετικά πρόσφατα το έμαθα και εγώ...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!