Δευτέρα 3 Αυγούστου 2009

Γύρισα για να ξαναφύγω...¨)



Οι διακοπές φέτος χωρίζονται σε 2 μέρη..

Το πρώτο μέρος, μόλις τελείωσε.
Είχε ξεκινήσει γαλάζια με τρελές βουτιές -στο κενό, και στα βαθιά. Συνέχισε σε τόνους του γκρι, με πολλές ώρες οδήγηση. Στο δρόμο μας συναντήσαμε νέες παραλίες, όμορφα χωριά και πολλά πολλά βουνάααααααααα! Κλέψαμε πορτοκάλια από τους παραγωγούς και ζητάμε συγνώμη γιαυτό αλλά τι να κάνω που με έπιασε κλεπτομανία μου....!!! Γι αλλού ξεκινήσαμε και αλλού βρεθήκαμε.

Τελικά η επιλογή μας ανταμείφθηκε .


Μάνη

Το βουνό και η πέτρα κυριαρχούν. Και κάπου εκεί ανάμεσα από σκληρά βράχια και σπίτια που μοιάζουν με πύργους παλιούς, υπάρχει το Γύθειο. Είναι μια κομμώπολη πάνω στη θάλασσα που περισσότερο μοιάζει με νησί παρά με πόλη. Ο κόσμος σκληρός και απόμακρος που όμως προσπαθεί(μάταια τις περισσότερες φορές) να δείξει φιλόξενος στους τουρίστες. όπως και να'χει το μέρος το αγαπήσαμε. Μας χάρισε πανέμορφες στιγμές χαλάρωσης και ξεγοιασιάς.
Αναλακύψαμε ένα καταπληκτικό μπαράκι απέναντι από το λιμάνι, πάνω σε ένα ύψωμα, στο οποίο απολαύσαμε φοβερά cocktail και ποτά με ήχους soul και funk.
Ανακαλύψαμε πόσο καλοί άνθρωποι είναι οι Γερμανοί - φιλόξενοι και καλόβολοι.
Επιβεβαιώσαμε πόσο όμορφα τοπία έχει η Πελοπόνησσος. Και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για κάποια άλλη χρονιά.

Ωστόσο, παρόλα τα όμορφα που ζήσαμε, είχα και κάποιες αποτυχημένες προσπάθειες.


1η Αποτυχημένη Απόπειρα: Να μάθω να παίζω ρακέτες..

Για 300 φορά στη ζωή μου απέτυχα, έβγαλα νοκ άουτ τον συμπαίκτη μου τον οποίο πέθανα στο τρέξιμο(να μαζεύει το μπαλάκι το οποίο έστελνα όπου να 'ναι).
Τελικά αρκεστήκαμε σε πολλές παρτίδες ταύλι και ανάλογες μπύρες φυσικά...

2η Αποτυχημένη Απόπειρα : Να παραγγείλω ψάρι.

Πήγα στην ψαροταβέρνα με τον ταβερνιάρη να διαλέξω 2-3 μπαρμπούνια για τηγάνισμα, και έφυγα με 1 κιλό σφυριδοπούλα ψητή (και όλο αυτό για 2 άτομα παρακαλω! Έεεεεετσι....) Δεν μας χάλασε παραυτα, καθότι φρεσκότατη, ζουμερή και καλοψημένη!! Την απολαύσαμε παρα θιν αλός και ταίσαμε και τα ψαράκια πέριξ....

3η Αποτυχημένη Απόπειρα : Να συμφιλιωθώ με τα σφηγκομέλισσομπαμπουροζουζούνια.

Προσπάθησα πολύ, αλλά.... Ζουζούνια - Σκορπίνα 7 - 0.
Κατέληξα στο κέντρο υγείας Γυθείου με το χέρι μου τούμπανοα πό τα τσιμπήματα, να παλεύω με ασκούεμενες νοσοκόμες οι οποίες βάλθηκαν να μου σπάσουν όλες μου τις φλέβες (οι οποίες από τα νέυρα μου είχαν γίνει σαν νεροσωλήνες!). Τελικά δεν θυμάμαι τίποτα από το ταξίδι της επιστροφής καθότι ναρκώθηκα από τα φάρμακα και την έβγαλα σαν την αρκούδα το χειμώνα - σε νάρκη βαθειά...


Αυτά λοιπόν από το πρώτο μέρος των διακοπών. Δεν έχω καμιά φωτογραφία (καθότι όλες τις έχει στην κατοχή του ο διάσημος φωτογράφος μου ), αλλά έχω πολλά πολλά video τα οποία φυσικά και δεν θα δημοσιεύσω για ευνόητους λόγους...:PPPPP

Σας φιλώ γλυκά και εύχομαι όσοι δεν φύγατε ακόμη να φύγετε σύντομα και να περάσετε τέλεια!!!

Και να θυμάσαι πάντα :

Μακριά πολύ μακριά να ταξιδεύουμε και ο ήλιος πάντα μόνους να μας βρίσκει...:)

7 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα!
    Ήμουν για μια χρονιά στην Καλαμάτα και γύρισα τα μέρη της Πελοποννήσου,εκτός από τη Μάνη..Έχω ακούσει τα καλύτερα από άλλη φίλη μου που έκανε αναπληρώτρια στο Γύθειο!
    Εγώ ήμουν Παξούς και ήταν τέλεια και την άλλη βδομάδα φεύγω πάλι για βόρεια Ελλάδα!!
    Καλή συνέχεια στο καλοκαίρι!!
    Χεράκια αγκαλιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα, μ έκανες και γέλασα Σκορπίνα :)
    Καλά να περάσεις και στη συνέχεια των διακοπών σου. Και να μάθεις ρακέτες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Miou-Popofotitsa

    Καλωσήρθες!

    Φοβερή και η Καλαμάτα...Γενικά η Πελοπόνησσος έχει απίστευτα μέρη να πας. :)

    Οι παξοί είναι πακέτο επόμενης χρονιας για διακοπές...:))

    Καλή συνέχεια στις διακοπές σου!

    Μουτς!


    @ tzonakos

    Χαίρομαι που σε ψυχαγωγώ...Αλλά παρόλα αυτά είναι αλήθεια όλα πέρα για πέρα...

    Ευχαριστώ πολύ, όσο για τις ρακέτες ίσως σε μια άλλη ζωή...:)))

    Φιλιά πολλά και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εσύ έφυγες ήδη και εγώ ακόμα πήζω, την τύχη μου την μαύρη... :)

    Με όλα αυτά που άκουσα και διάβασα, θέλω να φύγω τώρααααααααααααα!

    Είσαι γλυκοαίματη πάντως, σαν ζαχαρίτσα, γι'αυτό σε φλερτάρουν τα ζουζούνια... Ποιος σην χάρη σου, βρε! :Ρ

    υ.γ. Θα σε μάθω εγώ να παίζεις ρακέτες.

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Raven

    Έλα γκρινιάρα μου, πλησιάζει και εσένα η ώρα σου!

    Θα φύγεις που θα πάει...

    Και μην ξανακούσω για μέλια και ιστορίες τέτοιες...Απλά τον ζουζουνομαγνήτη έχω....

    Πρόσεχε τι υπόσχεσαι, γιατί αυτό το Υ.Γ. το είπαν κιάλλοι!!!!
    :PPPP

    Φιλιά πολλά ζουζουνίτσα μου!Και ευχομαι να περάσεις τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το τέλος μου άρεσε, με τον Καββαδία..
    Ήρθες και από τα μέρη μου, την Μάνη, ελπίζω να πέρασες καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Εφιάλτης


    Έχω έρθει πολλές φορές στη Μα΄νη αλλά Γύθειο πρώτη φορά.
    Πέρασα πολύ καλά.Δεν ήξερα ότι είσαι από Μάνη...Και εγώ έχω ρίζες...:)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!