Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Όσοι θέλουμε ας έχουμε μια καλή εβδομάδα!Οι υπόλοιποι στο καλό!

Δεν έχω την τιμή να ξυπνάω κάθε πρωί με τόσο τρελλή διάθεση, όπως σήμερα!
Πόσο μάλλον Δευτέρα πρωί!

Έτσι λοιπόν, αφού τραγουδάω και χοροπηδάω σαν το χαζό από το πρωί, είπα μόλις έρθω γραφείο να κάνω μια ανάρτηση με κάποιο χαρούμενο τραγουδάκι (μέχρι και Βανδή θα έβαζα πρωί πρωί)!

Αλλά με πρόλαβαν οι εξελίξεις!

Μόλις πάτησα το πόδι μου στο γραφείο συνειδητοποίησα ότι όλος ο κόσμος έχει τρελλή διάθεση για τσακωμό!

Όοοοοοχι αγαπημένε μου αναγνώστη!

Δεν ενέδωσα, και ούτε πρόκειται φυσικά!Είμαι τόσο ροζ και γαλάζιο και κίτρινο και πορτοκαλί που ειλικρινά δεν δίνω δεκάρα για τα νεύρα τους!Ας τα πάρουν πακέτο στο σπίτι!

Ωχού!

Απλά έπηξα λίγο στη δουλειά και άργησα!

Μάκια πολλά!

Και καλή εβδομάδααααααααα!

6 σχόλια:

  1. επιτελουςςςςςςςςςςςςςςςς
    εισαι χαρουμενη !!
    ρε μπας και εκανες σεξ χθες και μας δουλευεις ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τώρα που το σκέφτομαι, σήμερα είχα τρελά νεύρα. Από χτες βράδυ δηλαδή... αλλά προσπάθησα και δεν τα έβγαλα στους γύρω μου που άλλωστε δε χρωστάγαν τίποτα!
    Καλή βδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Skouliki

    Χαχαχα!Λες?
    Είσαι τρέλλα σκουλικάκι μου!

    Μάκια!


    @ Manolog3

    Έεεετσι!Θέλω θετική σκέψη εδωμέσα!

    Φιλιά!


    @ sunnefoula

    Μπράβο σου!Θές να κανονίσω να μας κάνεις εδώ στην εταιρεία σεμινάρια?

    Θα τοιχοκολλήσω τον τίτλο
    "Πως να μην ξεσπάτε σε άλλους τα νεύρα σας. Α μέρος"

    Εγώ νομίζω θα έχεις τρελλή επιτυχία!


    Φιλιάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ σκορπίνα

    σημασία έχει και το περιβάλλον... μερικές φορές με προκαλούν ασύστολα να τους φέρω κολάρο την οθόνη, έχε χάρη που είναι από τις παλιές και δε διευκολύνομαι να τη σηκώσω!
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ sunnefoula

    Ακόμα και έτσι συνιστώ εγκράτεια αγαπητή...

    Ποτέ δεν ξέρεις τισου ξημερώνει αύριο...

    Πόσο θα θελα να είχα κοπανήσει και εγώ μερικές οθόνες σε κεφάλια...
    Αχ!!!!

    Με βάζεις σε πειρασμό ομολογώ...

    φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!