Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Ταμπέλες.

Είμαι εδώ, στο δωμάτιο.Καθισμένη στη μεγάλη μου πολυθρόνα.
Κάθομαι και κοιτάω γύρω γύρω.
Ψάχνω να βρώ...
Ψάχνω μια ταμπέλα να βάλω στο συναίσθημα.

Μα δεν υπάρχει.

Καμιά ταμπέλα δεν ταιριάζει στο συναίσθημά μου.
Άλλες φαίνονται λίγες, και άλλες φαντάζουν τρομερά πολύ μεγάλες...

Μα όλο ψάχνω απελπισμένα να βρώ κάτι να το κάνω να μοιάσει, να το βολέψω στη σιγουριά και τη σταθερότητα του γνωστού, του οικείου και ας είναι λίγο.

Μάταια...

Είναι πεταλούδες κίτρινες ροζ και γαλάζιες στο στομάχι μου.

Αυτό είναι έρωτας θα μου πείς.
Αλλά δεν έιναι.

Είναι η ανατριχίλα που νιώθω σε όλο μου το κορμί όταν πλησιάζω στο δικό σου.
Είναι που νιώθω ένα ρίγος να με διαπερνά όταν ακούω τον ψίθυρό σου, και όταν νιώθω την ανάσα σου στο λαιμό μου....

Και αυτό έρωτας θα μου πεις.
Δεν είναι.

Είναι ο πανικός που με πιάνει στην ιδέα ότι μια νύχτα θα ξυπνήσω από εφιάλτη ιδρωμένη και δεν θα είσαι δίπλα μου να με πάρεις αγκαλιά.

Αυτό τι είναι?

Είναι ο φόβος που νιώθω ότι θα πέσω και δεν θα έχω εσένα να με κρατήσεις.

Αυτό πάλι?

Εκεί που κάθομαι στην πολυθρόνα αφαιρούμαι (περισσότερο), και φαντάζομαι εμάς μαζί σε ταξίδια μακρινά.Μακρινά σε χρόνο και σε τόπο...
Αγκαλιές με φόντο τοπία που το μάτι δεν έχει ξαναδεί, βόλτες και χαμόγελα πλατιά...

Και τότε έρχεται πάλι ο φόβος.

"Μην κάνεις όνειρα. Μην φαντάζεσαι ευτυχισμένες στιγμές που μπορεί να μην έρθουν ποτέ. Άσε να έρθουν μόνες τους."

Μα δεν γίνεται να φοβάμαι να ονειρευτώ, αλλά πονάει όταν τα όνειρά μου ναυαγούν στη μέση του ωκεανού.

Αλλά δεν μπορώ να ζησω χωρίς να ονειρεύομαι.

Και ξέρεις κάτι?
Δεν θα βρώ ποτέ κάτι να μοιάζει με το συναίσθημά μου.
Γιατί είναι κάτι δικό μου που αφορά εσένα.
Είναι τόσο μοναδικό όσο εγώ και εσύ.

Και τελικά δεν με νοιάζει να το ονομάσω, γιατί δεν χωράει σε καμιά ταμπέλα...

Όμως δεν μπορώ να σταματήσω να ονειρεύομαι.
Το μόνο που μπορώ είναι να περιμένω τα όνειρά μου να βγούν αληθινά...

Και αν δεν βγουν, δεν πειράζει. Μπορεί να βγουν τα δικά σου... :) :D

9 σχόλια:

  1. τελικά "αυτό" σου πάει πιο πολύ και από την κούραση! απόλαυσέ το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. βαλε ταμπελα
    κλειστο ζητουνται χαδια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αααα θα συμφωνήσω 1000% με την συννεφούλα... Και ακόμη περισσότερο με την φράση σχετικά με τις ευτυχισμένες στιγμές... Είναι διπλά πιο όμορφες όταν έρχονται μόνες τους! :)

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ sunnefoula

    Λες εε?χαχα!Για να το λες αυτο κατι θα ξέρεις!!!:PPPP


    @ Skouliki

    χμμμμ...
    Λες να το κλεισω το μαγαζακι?


    @ Raven

    Ναι αγαπημένη οι όμορφες στιγμές έρχονται μόνες τους αλλά εγώ δεν μπορώ να μην ονειρεύομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το σημαντικο ειναι που στα ονειρα σου βαζεις και προορισμο!! Αλλωστε οταν κανουμε ονειρα για τον ανθρωπο μας αυτο που μας νοιαζει ειναι το τι θα κανουμε μαζι και οχι το πως!! Θα κανουμε αυτο και το αλλο, εκεινο και το παραλλο...για το πως θα τα κανουμε δεν σκοτιζομαστε κιολας!! :)

    Ωραιο post btw :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάντα ήμουν εναντίον οποιασδήποτε μορφής ταμπέλας! Εκτός αν τη φτιάχνεις μόνη σου..δηλαδή τι θέλει να πει η ποιήτρια? Π.χ. θες μια ταμπελίτσα για αυτά τα όμορφα και μπερδεμένα συναισθήματα..για κάτι καινούργιο.. σκέψου σαν τα μωρά και φτιάξε μια καινούργια λέξη! Μόνο δική σου ή δική σας για αυτό που νιώθεις..έτσι ούτε σε κλισέ μπένεις ούτε σε ορισμούς!

    Π.Σ. καταζητούμαι από τον Μπαμπινιώτη!! Μη με δώσετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Manolog3

    Τα όνειρά μου δεν εμπεριέχουν συγκεκριμένες διαδικασίες. Είναι απλά φωτογραφίες Αγκαλιά με φόντο έναν πύργο, ή μια γέφυρα κλπ. Δεν σκάω για τις διαδικασίες απλά ονειρεύομαι για να έχω κάτι όμορφο να ελπίζω..

    :)))

    @ Mariel

    Καλώς μας ήρθες!

    Δηλαδή τι έννοείς κυρία Μπαμπινιωτοκήνυγούμενη?
    Κάτι σαν "καρδουλοαγαποφοβοτρομοριψη"?

    Χαχα!Περίεγο είναι όμως!!!

    Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειναι ωραια τα ονειρα,καιγεσαι στη φωτια τους,αλλα μερικες φορες οπως εχω ηδη πει,οταν ξυπνας μυριζεις το καπνο απτις σταχτες τους.
    Αυτο βεβαια δε αναιρει κατι αλλο,πως παυεις να κοιμασαι παντα με τη παρελπιδα πως θαναγεννηθουν ξανα...

    να ζεις στο επακρο τη καθε στιγμη,οτι κι αν ειναι μη το ονομασεις,απλα ζηστο.

    φιλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ #lockheart#

    Αυτό σκοπεύω να κάνω αγαπημένη!Να 'σαι καλα!
    Τα όνειρα είναι απαραίτητα κομμάτια της ζωής μας.Δίχως αυτά δεν έχει νόημα να ζούμε!

    Μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!