Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Freedom

Σου είχα πει ότι η ελευθερία είναι από τα αναγκαία για την επιβίωσή μου χαρακτηριστικά?


Ε λοιπόν, όταν αυτή παραβιάζεται, όποιος και αν είναι ο λόγος εγώ πεθαίνω.


Αυτός ο χώρος έχει κάνει το κύκλο του. 


Δεν είναι πια ελεύθερος. Περιορίζεται...Πρέπει να περιοριστεί. Γιαυτό δεν είμαι πια εγώ. 


Ευχαριστώ για όλες τις στιγμές που μοιραστήκαμε από εδώ. 


Δεν έχει όμως πια χώρο για το μέσα μου.


Το μέσα μου θα μείνει για μένα.


Εδώ θα συναντάς τη σκορπίνα που έμεινε. 


Εγώ φεύγω.


9 σχόλια:

  1. Κοπανα την! Καλα να περνας! (:

    Αλλωστε ειναι γνωστο πως το πιο ωραιο ειναι παντα το επομενο λιμανι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι έγινε;
    Τι σου κάναμε;
    Γιατί φεύγγεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικές φορές δεν υπάρχουν απαντήσεις.Απλά έτσι πρέπει.

      Διαγραφή
  3. Δεν πας πουθενά! Εδώ θα μείνεις, της καληνύχτας τα φιλιά, μη μας τα δίνεις. Θέλεις να χρησιμοποίησω λόγια της γιαγιάς μου όταν της λεω ότι δεν πεινάω; Θα το κάνω, με αναγκάζεις.
    Αυτά τα λόγια κολλάνε παντού.
    "Είσαι καλά παιδί μου; Το έχεις σκεφτεί καλά αυτό που λες; Τι ναι; Όχι! Να το ξανασκεφτείς και να μου πεις σε λίγο. Είσαι μικρή ακόμη και δεν ξέρεις πόσο αναγκαίο είναι το (φαγητό κανονικά)blogging στη ζωή σου. κλπ κλπ"

    Σε αφήνω τώρα γιατί πρέπει να ετοιμαστώ. Κατά τ' άλλα, σε αφήνω ελεύθερη να κάνεις ό,τι θέλεις.
    (Μην τολμήσεις καημένη μου και αφήσεις το μπλογκ σου, θα έρθω κάπου εκεί προς Μαραθώνα -δεν ξέρω πού σκατά βρίσκεσαι- και θα σου ξεριζώσω το ξανθό μαλλί σου τρίχα τρίχα)
    (Α και δε θα έρθω στο σκάφος σου, ποτέ. ή καλύτερα, ποτενές!)
    Σου έδωσα νομίζω αρκετή ελευθερία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα! Πέθανα στα γέλια με τη γιαγιά σου!
      Κατ'αρχήν δεν κλείνει αυτό το blog,απλά εγώ φεύγω από εδώ...Έχει μεγάλη διαφορά.
      Και δεύτερον ποιος σου είπε ότι θα σταματήσω το Blogging?ε???Ρωτάς αν μπορώ???
      Είπα πολύ ξεκάθαρα ότι αυτός ο χώρος έχει κάνει τον κύκλο του!Απλά πράγματα. Αφού δεν μπορώ να είμαι ο εαυτός μου εδώ μέσα θα φύγω!;)
      Εντάξει τώρα???

      Και άσε τις απειλές με τα σκάφη σε μένα εε? Ok? Αν με δεις εν πλώ και δεν έρθεις εσύ θα χάσεις!

      Μουτς.

      Διαγραφή
  4. ειμαι σιγουρη πως θα αφησεις να σε βρουν αυτοι που θες:)
    φιλια!

    συννεφουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οριστε τι μου κανεις ! κανεις παραπονακια και δεν αντισταθηκα να μπω απο το κινητο χαχα! και τωρα που ειμαστε οι δυο μας (και ο μετριασμος.σχολιων τρεις), δηλωνω οτι θα φερω φωτογραφιες. και για να επανορθωσω που δε σε πηρα μαζι,αν θες κερναω καφε.
    παντως ολο στερια και βροχη θα ειναι...οχι πως ο σκορπισιος εαυτος μου θα στεναχωρηθει χεχε!
    συννεφουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε παρακολουθώ...Περιμένω...Και ξέρεις είναι μην τάξεις...;)

      Να περάσεις όμορφα και θα τα πούμε όταν επιστρέψεις!:)

      Διαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!