Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Νεα Παράκρουση Online

Εδώ είμαι πάλι!

3 θέματα με απασχολούν τώρα τελευταία.

Α) Ο επιμένων νικά!
Νικά σου λέω, αλλά άμα είναι να μου βγάλεις την ψυχή άστο καλύτερα...Τα λεφτά μας θα τα πάρουμε. 6 -7 -8 μήνες μετά, αλλά θα τα πάρουμε! Αν είναι όμως να έχουμε πεθάνει από την ασιτία μέχρι τότε, τί να τα κάνω???
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι κάθε εμπόδιο είναι για καλό, αλλά αν είναι να πάθω νευρικό κλονισμό από τα εμπόδια, δεν θα την παλέψω για να δω το καλό που μου επιφυλάσσεται...

Anyway, το καλό είναι ότι πήρα μια επιταγή...Το αν θα εξαργυρωθεί η όχι δεν το ξέρω. Θέλω να πιστεύω ότι μετά από τόσα εμπόδια θα έρθει και το καλό....

Β) Δεν μπορώ να καταλάβω μερικά πράγματα στα ζευγάρια.
Θές να είσαι με έναν άνθρωπο? ή δεν θές?
Εγώ στο μυαλό μου τα πράγματα τα έχω πάρα πάρα πολύ απλά.
θες ή δεν θες. - Είσαι ή δεν είσαι.
Τώρα μπερδέματα τύπου είμαι μαζί του/της και νιώθω ασφάλεια, αλλά παράλληλα πηδ@@@μαι με τον Α-Β-Γ μανουλομάναρο που έπεσε στο δρόμο μου, δεν μπορώ ούτε να τα καταλάβω, ούτε να τα δεχτώ.

Ή είσαι πιστός άνθρωπος, αγαπάς το έτρεον ήμισυ και μένεις δίπλα του/της σε κάθε στραβό και ανάποδο που σου επιφυλάσσει η μοίρα/ζωή, ή πολύ απλά τη δεδομένη στιγμή που ανακαλύπτεις ότι σου είναι δύσκολο να μείνεις δίπλα του/της και να τον/τη στηρίξεις, τον/την εγκαταλείπεις και συνεχίζεις την όμορφη ζωούλα σου μόνη/μόνος ή με κάποιον/κάποια άλλη.
Δεν μπορεί ο εγκέφαλός μου να κατανοήσει-ακολουθήσει τη διαδικασία είμαι με κάποιον, αλλά επειδή η ζωή μας είναι δύσκολη, και τα οικονομικά πάνε από το κακό στο χειρότερο, και επειδή μου φέρεται κάπως άσχημα κλπ, του ρίχνω ένα κέρατο από δω ώς τη Νέα Υόρκη και τον χαιρετώ με καμάρι από τη γέφυρα του Βrooklyn!

ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
Και μεταξύ μας : Είσαι καρατσούλα/ καρατσούλος!

Γ) Αν θες να χωρίσεις καλέ μου άνθρωπε, (άραγε πως είναι ο Βέγγος? έχουμε κανένα νέο?#άσχετο), χώρισε!
Πες το, και μάζεψε τα μπογαλάκια σου και εξαφανίσου! Σαν να μην πέρασες ποτέ. Σαν να μην υπήρξες ποτέ!
Αν πάλι, δεν είσαι πολύ σίγουρος, αν θες να χωρίσεις ή όχι, τότε κάτσε κάτω και ΣΚΕΨΟΥ, στη συνέχεια πάρε και το έτερον ήμισυ και ΣΥΖΗΤΑ! Και τέλος αποφασίστε από κοινού τι θα κάνετε! Ή θα το διαλύσετε, ή θα το διορθώσετε!

Αλλά αντιδράσεις τύπου " δεν είμαστε καλά με τη Μαρία και μου την έπεσε η φίλη της/μου η Τάνια και βγάζουμε τα μάτια μας ανελειπώς εκτοτε" μου δημιουργούν άμεσα την ανάγκη να σε φτύσω/δείρω/ βρίσω.
Επίσης, δεν μπορώ τους ανισσόροπους ανθρώπους!
Αν εσύ αγόρι μου/ κορίτσι μου, δεν ξέρεις τι θες από τη ζωή σου και από εμένα, τότε αυτό είναι κάτι που ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ! Πάρε το χρόνο σου και το χώρο σου, ΣΚΕΨΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ και έλα να μου το ανακοινώσεις! Θα περιμένω με χαρά την ανακοίνωση όποια και αν είναι αυτή! Αλλά το να κάθεσαι εδώ να μου ζαλίζεις τον έρωτα, και μια να είσαι μες στο πάθος, την άλλη μες στην ξενέρα, είναι κάτι που κάνει τα νεύρα μου μπαλάκια του πινγκ πογκ τα οποία χοροπηδάνε ατάκτως μέσα σε ένα δωμάτιο...Αντιλαμβάνεσαι τις συνέπειες μιας τέτοιας μακροχρόνιας αντίδρασης εε?

Λοιπόν μύνημα προς όλους τους ανισσόρροπους παγκοσμίως :

Επειδή οι εποχές είναι δύσκολες, και οι καιροί ζόρικοι, υπάρχουν 1.000.000 τρόποι να πάω στο Δαφνί, και εσύ δεν χρειάζεται να είσαι ένας από αυτούς. Γιαυτό αποστασιοποιήσουν, δες την εικόνα καθαρά και αποφάσισε.

Να ηρεμήσουμε και εμείς....

Ουφ! Τα 'πα και ηρέμησα.

Φιλούθκια!

13 σχόλια:

  1. ρε κοπελια και οι ανισορροποι εχουν ψυχη
    καταρχιν ο Βεγγος ειναι καλύτερα
    για παραπανω δες εδω http://www.myworld.gr/site/content.php?artid=682847

    κατα δευτερον πιστευω οτι ανισορροποια νθρωποι ειναι μονο οι γυναικες οι ανδρες το χρησιμοποιουν σαν δικαιολογια ολο αυτο για να μην ξεκαθαριζουν καταστασεις

    οι γυναικες εχουν ορμονες ειναι τρελες , ανισορροπες , διαστραμενες και θεες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχα και στα τρία έχεις απόλυτο δίκιο! Αυτό το πρώτο είναι άστα να πάνε! Θυμάμαι και τα δικά μου χάλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν μπορώ τους ανισσόροπους ανθρώπους!
    ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ ΣΚΟΡΠΙΝΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ;;
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Skouliki

    Δεν με νοιάζει αν έχουν ψυχή, με νοιάζει όμως να μη μου βγάζουν τη δική μου!

    (Ευχαριστώ για την ενημέρωση όσον αφορά τον Βέγγο, χάρηκα πολύ)

    Επίσης να σε ενημερώσω ότι κανείς δεν δικαιολογείται να είναι ανισόρροπος. Ούτε γυναίκα ούτε άντρας, απλά στην περίπτωση των γυναικών δικαιολογούνται μερικά σκαμπανεβάσματα λόγω ορμονών. ΠΑρόλα αυτά το συγκεκριμένο θέμα στο οποίο αναφέρομαι δεν έχει να κάνει με ορμόνες, αλλά με παλιμπαιδισμό. Γιαυτό και δεν κάνω διαχωρισμό σε άντρες ή γυναίκες. οποιοσδήποτε δεν ξέρει τι θέλει και δεν μπορεί να απαιτήσει ή να προστατέψει αυτό που θέλει μου προκαλεί εκνευρισμό.

    Τα φιλιά μου στη θεά!:P


    @ Hfaistiwnas

    !Πες τα! Αν είναι να χτικιάσω για να πάρω δουλεμένα λεφτά ας τα να πάνε...

    Κουράγιο!


    @ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS

    Άρα με καταλαβαίνεις!

    Να 'σαι καλα! Καλό μήνα, αν και δεν ξεκίνησε πολύ καλά. Ελπίζουμε στα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. απαπαπαπα θεος φυλαξει.... μπραβο για την μεταχρονολογημενη ολη παπουτσια να γινει...(ξερω ξερω ενοικια θα γινει) Τωρα για το κερατο ....εγω δνε τα παω καλα με το κερατο (δεν κανω ) τωρα αν η αλλη θελει να πιστευει πως θα βρει κατι περισσοτερο απο αυτο που της προσφερω εγω ας παει με οποιον θελει ... και δεν ενοω πως ειμαι o The greatest fu***r from around the world αλλα οτι οταν εχω σχεση μπορω να προσφερω εγκεφαλικο πηδημα... ε αν το θυσιασει αυτο για μια απλη τριβη με μερικους ποντους κρεας τι να πω καλητερα να παει στο καλο ! τωρα αν ο/η εκαστοτε συντροφος δεν προσφερει εγκεφαλικο πηδημα καλα κανει και ο/η αλλος/αλλη και δεν την παλευει ....
    και μην απορεις που δεν ειναι ευκολο να φυγεις απο μια σχεση... εδω σκυλι εχεις και δενεσαι θα ηταν ευκολο να αλλαξεις την καθημερινοτητα σου σε σχεση με εναν ανθρωπο? τωρα θα μου πεις το σκιλακι ολη την ωρα θελει να σε γλείψει μαλλον γι'αυτο του τα συγχωρεις ολα αν το σκεφτούνε αυτο και μερικες γυναικες ο κοσμος μας θα ηταν πολυ πιο ομορφος (το εχεσα το θεμα)χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι παράκρουση είναι αυτή ρε κοπελία που νομίζεις οτι θα λύσεις όλα τα προβλήματα αυτού του κόσμου?
    Για τα λεφτά δεν εχω κάτι να σου πω ή περιμενέ τα ή κάψτο το μαγαζί μπας και γλυτώσουν κ αλλοι μετά από σενα!

    Όσο για τους τσούλους και τις τσούλες ενα έχω να σου πω :Μόνο ονειρικά δεν είναι πλασμένος αυτός ο κόσμος και γενικότερα ο καθένας κάνει ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ δυστυχώς!!!


    Φιλιά και καλημέρες!!!!!!!!!
    ΑΡΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Artou

    Καλέ που είσαι εσυ?>??Πως και από εδώ? και γιατί ανώνυμη???


    Δεν ζήτησα να είναι πλασμένος ονειρικά ο κόσμος!Ίσα ίσα, επειδή δεν είναι δεν χρειάζεται να τον επιβαρύνουμε κιόλας!

    Αυτό εννοούσα...Να πάνε οι τσούλες/τσούλοι για νάνι και να μην μας ξαναενοχλήσουν!Να φτιάξουν δική τους κοινωνία!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @The Brother

    Αϊ να χαθείς! Μου ξετίναξες το θέμα!Σα δεν ντρέπεσαι λίγο!

    όχι, όπως και να το κάνεις το κέρατο είναι ανεπίτρεπτο! Αν συνειδητοποιείς κυρία μου/κύριέ μου ότι δεν στο κάνει όπως θές, ΦΥΓΕ!
    Δεν μπορεί να θες και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο και να σε συγχαίρουμε κιόλας!

    Από εμένα τουλάχιστον ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ!

    Αυτά. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε διάβασα με προσοχή και με λύπη συμφωνώ μαζί σου.

    Τα σέβη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. θα συμφωνησω οτι ο παλιπαιδισμος ειναι εκνευριστικος ειδικα αν προσπαθεις να εισαι σε μια σχεση
    καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ KANTHAR0S

    Καλωσήρθες!!
    Και εγώ με λύπη και πολύ εκνευρισμό το έγραψα το θέμα...

    :)


    @ Skouliki

    Καλημέρες...
    Χαίρομαι που συμφωνείς...

    καλή η πλάκα,καλό το αστείο αρκεί να γελάνε όλοι...Σε κάθε άλλη περίπτωση κάτι δεν γίνεται καλά..

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χμμμ...
Έχετε να πείτε κάτι?Εδώ είναι το σωστό μέρος...
Ακούω λοιπόν!