Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Hello, Hello φρόμ ινσάιντ.

Είχα όρεξη σήμερα για λίγο Καβάφη, αλλά απ'όλα του τα ποιήματα η Πόλις μόνο με τράβαγε, και έτσι είπα να το αφήσω. Κυρίως γιατί είναι Παρασκευή και όλα είναι πιο χαρούμενα, αλλά και επειδή δεν είναι ακριβώς αυτό που θέλω να πω...

Αυτό που θέλω να πω σήμερα είναι ότι την ευτυχία η τη δυστυχία που ζεις την κουβαλάς μέσα σου. Όπου και να πας, ό,τι και να αλλάξεις αν δεν αλλάξεις τον εαυτό σου, πάντα την ίδια μιζέρια θα κουβαλάς. 

Σκεφτόμουν αυτές τις μέρες, άτομα και περσόνες που γνώρισα κατά καιρούς. Παντού αντιλαμβάνομαι το ίδιο μοτίβο. Άνθρωποι που πασχίζουν να αποκοπούν από ανθρώπους/καταστάσεις/σπίτια/πόλεις/ χώρες που τους "βαραίνουν", που τους δυστυχούν, ή τους ζορίζουν. 

Η βαθιά αλήθεια όμως αισθάνομαι ότι βρίσκεται αλλού. Καμιά πόλη, καμία χώρα και κανένας πλανήτης ΔΕΝ θα σε κάνει να νιώθεις καλύτερα, ΔΕΝ θα απαλύνει τη μιζέρια σου, ΔΕΝ θα εξασφαλίσει την επιτυχία σου.

Η αλλαγή που πρέπει να στραφείς βρίσκεται αλλού. Βρίσκεται μέσα σου. Και μπορεί να ακούγεται κλισέ, αλλά σταμάτα να ασχολείσαι με την δεξιά η τον αριστερό που σε ενοχλούν/πιέζουν/αγχώνουν. Στρέψε το βλέμμα μέσα σου και κάνε μια γερή αυτοκριτική και στη συνέχεια σήκωσε τα μανίκια και ξεκίνα το ξεκαθάρισμα. Αφού ξεκαθαρίσεις το μέσα σου, τι νιώθεις και τι δε νιώθεις, πως φέρεσαι και γιατί φέρεσαι έτσι, μόνο τότε γύρνα το βλέμμα γύρω σου, και θα δεις ότι δεν σου φταίει πια κανείς γύρω γύρω. Τα έχεις λύσει όλα από μέσα.

Σταμάτα να αγαπάς βλαμμένους ανθρώπους που σε καταστρέφουν (γιατί σε καταστρέφουν, και ας μην μπορείς να το διανοηθείς). Σταμάτα να αναλώνεσαι αποδίδοντας ευθύνες για ότι αφορά ΕΣΕΝΑ σε άλλους.[Ακόμα και αν αυτοί είναι οι συγγενείς σου που τους κατηγορείς για τη μεταφορά ελλατωματικού dna...]

Αφιέρωσε όλη αυτή την ενέργεια στον εαυτό σου, και θα δεις διαφορά..

Αυτό. Από μέσα. 

Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Day No 365

Τελευταία μέρα του χρόνου, και εδώ είμαι λοιπόν!

Συνηθίζω κάθε χρόνο τέτοια μέρα να κάνω μια απολογιστική ανάρτηση. Αυτή είναι και για φέτος. 

Καταρχήν το 2014 ήταν μια γαμάτη χρονιά. 

Ακριβώς όπως το γράφω.

Εννοείται βέβαια, ότι η χρονιά που με βρήκε σε Μανχατινό έδαφος, δεν θα μπορούσε παρά να είναι φανταστική. 

Για εμένα είχε μεταξύ άλλων : Δουλειά, Διάβασμα, certifications, και άλλη δουλειά, Διακοπές, Διάβασμα, και 30s. 

Για τον υπόλοιπο κόσμο, από που να ξεκινήσω! Χαμένα αεροπλάνα, φλεγόμενα καράβια, πόλεμοι, σκοτωμοί. Ουφ κουράστηκα ήδη και δυστύχησα μαζί!

Ας επιστρέψουμε σε μένα λοιπόν. 

Το 2014 ήταν μια στρογγυλή χρονιά. Χωρίς γωνίες, και κοφτερά σημεία. Είχε νέα δουλειά (έκανα στροφή στην καριέρα μου), λεφτά (μη φανταστείς τίποτα φοβερό, τα απαραίτητα), είχε επιτυχίες, είχε χαρά και πάνω απ'όλα είχε υγεία και αγάπη. 

Πολύ αγάπη.

Και ηρεμία. Όχι αυτή τη βαρετή τη ρουτινιάρικη ηρεμία. Την ηρεμία ψυχής. Αυτή τη γλυκιά αίσθηση ηρεμίας μέσα σου που έρχεται καθώς τα χρόνια περνούν. 

Μα πιο σημαντικό απ'όλα, το 2014 ήταν μια χρονιά που ξεφορτώθηκα βάρη. 

Αρκετά κιλά, (μερικά τα ξαναπήρα για να τα ξαναχάσω το 2015 - σε δουλειά να βρισκόμαστε!), και ανθρώπους! Από αυτούς τους τοξικούς και ενεργοβόρους, που μου προκαλούσαν μιζέρια και δυστυχία. 

Φυσικά το 2014 είχε και 30s με τούρτες και εορτασμούς 1 εβδομάδας( γιατί αν είναι να το κάνεις, να το κάνεις καλα!)! Έτσι ωρίμασα και βάρυνα σαν ένα κεφάλι γραβιέρα.

Μέσα λοιπόν από τη σοφία που μου παρέχουν τα 30 μου χρόνια έχω να δηλώσω τα εξής για τον επόμενο χρόνο:

Εύχομαι το 2015 να είναι τουλάχιστον τόσο γαμάτο όσο ήταν το 2014. 

Εύχομαι:

Να έχει δουλειά με λεφτά (εννοώ να πληρωνόμαστε όχι να κάνουμε φιλανθρωπίες).

Να έχει Υγεία.

Να έχει Χαρά.

Να έχει Αγάπη.

Θέλω : 

Να έχει εσένα μαζί (θα το φροντίσω αυτό).

Να είμαι ήρεμη (αυτό και αν θα το φροντίσω)


Και μια συμβουλή - προτροπή :
Να περάσετε όμορφα, (και γενικά να φροντίζετε να περνάτε όμορφα, όχι μόνο απόψε), και να μη συμβιβάζεστε με λιγότερο από αυτό που θεωρείτε ότι δικαιούστε. 

Ούτε με ανθρώπους (κυρίως όχι με ανθρώπους), ούτε με δουλειά, ούτε με τίποτα.

Γενικά να μην φοβάστε να διεκδικήσετε. Αυτό που αξίζετε και αυτό που θέλετε. Γαιτί όποιος δεν διεκδικεί δεν κερδίζει κιόλας. :)

Σας τσιμπώ με αγάπη όπως πάντα! 

Καλή πρωτοχρονιά!